کد خبر ۸۴۶۰۳ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۵

پيام تبريك استاندار قم به مناسبت اعیاد شعبانیه

سرمست در پیامی فرارسیدن اعیاد خجسته شعبانیه، سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بهرام سرمست استاندار قم در پیامی فرارسیدن اعیاد خجسته شعبانیه، سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

«بسم الله الرحمن الرحيم»
روز پاسدار و جانباز، یادآور ایثار، جان فشانی و حماسه آفرینی‌های غیور مردان سپاه و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی است.

جاهدان و ایثارگرانی که غیرت، مردانگی و شجاعت و آزادگی را از مکتب و اندیشه حسینی آموخته اند و مدال پرافتخار و زرین پاسداری و جانبازی در راه دین و قرآن، همواره بر سینه‌های مالامال از عشق به اسلام و انقلاب آن‌ها می‌درخشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد خجسته شعبان المعظم، فرارسیدن میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و «روز پاسدار» و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه حضرت ابوالفضل العباس (ع) و «روز جانباز» را به همه پاسداران و جانبازان فداکار میهن اسلامی به ویژه پاسداران و جانبازان غیور و سرافراز استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده و با آرزوی عافیت و بهرورزی برای همگی این عزیزان، عزت واقتدار روز افزون نظام مقدس اسلامی را در پرتو آرمان‌های بلند امام راحل و فرامین فرماندهی معظم کل قوا از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

بهرام سرمست
استاندار قم

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com