کد خبر ۸۴۶۳۱ انتشار : ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم؛

هیچ زائر خارجی پس از شیوع ویروس کرونا وارد قم نشده اند

سلیمان پور گفت: از یک ماه قبل تاکنون با توجه به مدیریت بحران و مقابله با کرونا، هیچ پذیرش زائر خارجی در قم وجود نداشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بیژن سلیمان پور، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در خصوص پخش کلیپ حضور اتباع خارجی در قم در فضای مجازی توضیحاتی ارائه داد و گفت: با آغاز مسئله کرونا در قم، با عنایت به اینکه در استان قم اتباع خارجی زیادی به‌واسطه تحصیل و سایر فعالیت‌های اجتماعی حضور دارند، ساماندهی این افراد در دستور کار مدیریت استان بود و اقدامات جدی و مؤثری از طریق سفارت‌ها و وزارت امور خارجه انجام شد و به نتایج خوبی نیز دست‌یافتیم.

سلیمان پور عنوان کرد:پنجمین مرحله از ساماندهی بازگشت اتباع کشور هندوستان امروز ۹ فروردین ماه انجام می دهیم.در چهار مرحله قبلی مجموعا ۹۸۲نفر از تبعه هندوستانی از ایران خارج شدند وامروز ۲۶۰نفر بارنامه ای که داریم به فرودگاه انتقال خواهیم داد برای خروج از کشور که مجموعا ۲۹۷نفر باقی می ماند که آنها هم در دستور کار هستند که در اسرع وقت کار ساماندهی وبازگشت را انجام دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم بیان کرد:متاسفانه عده ای در این شرایط سخت به جای اینکه همراه ویاری گر مردم عزیزمان باشند در واقع یار کرونا شدند وموجب تشویش ونگرانی مردم شدند.

سلیمان پور تصریح کرد:از زمان شیوع ویروس کرونا هیچ تبعه خارجی واز هیچ کشور خارجی وارد شهر قم نشدند واین گروه ها قبل از شیوع ویروس کرونا وارد قم شده اند وبنا هم نداریم تا عادی شدن وضعیت هیچ تبعه خارجی را پذیرش داشته باشیم.

او بیان کرد:کارهای بسیار خوبی صورت گرفته وزارت امور خارجه ودستگاه های امنیتی و اطلاعاتی واخیرا سفارت هند با ما همکاری داشتند و امیدواریم در اسرع وقت این انتقال صورت بگیرد وبتوانیم به ادامه کارها در جهت خدمت مردم وعبور از این وضعیت وگرفتن جشن پایان کرونا را در کنار مردم عزیزمان داشته باشیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com