کد خبر ۸۴۶۳۷ انتشار : ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۹

تحویل 720 هزار دستکش یک‌بارمصرف به هلال‌احمر قم برای توزیع بین نیازمندان

رئیس کمیته ارزیابی، نظارت و بازرسی طرح ملی بسیج مقابله با ویروس کرونا در استان قم گفت: 720 هزار دستکش یک‌بارمصرف به هلال‌احمر قم تحویل داده‌شده که در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، ذبیح‌الله عبداللهی در جلسه هماهنگی اجرای دستورالعمل بسیج ملی مبارزه با کرونا در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه در سالن جلسات فرمانداری، به ارائه گزارشی از  اقدامات صورت گرفته پرداخت و اظهار داشت: سهمیه استان قم 474 هزار ماسک سه لایه و 121 هزار و 200 ماسک N95 بود که  تاکنون 55 هزار ماسک N95 و 192 هزار ماسک سه لایه از استان تهران به استان  قم آمده است.

رئیس کمیته ارزیابی، نظارت و بازرسی طرح ملی بسیج مقابله با ویروس کرونا در استان قم با اشاره به نحوه توزیع ماسک‌های تولیدی داخل استان و ماسک‌های اهدایی گفت: مقرر شد اقلامی که اهدایی هستند در میان اقشار محروم  توزیع شوند، همچنین ماسک‌هایی که در داخل استان تولید می‌شدند به دلیل اخذ بها بودن در میان دستگاه‌هایی که می‌توانند بهای آن را پرداخت کنند توزیع کردیم.

وی خاطرنشان کرد: محموله ارسالی از تهران، به دلیل اهدایی بودن در میان اقشار آسیب‌پذیر و محروم، اتحادیه کارگران ساختمانی، کمیته امداد، بهزیستی و یگان‌های امدادی، نظامی و انتظامی توزیع شد.

تولید 300 هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی در استان مرکزینماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان کارگاه‌های جهادی تولید ماسک دیدار کرد+تصاویرجدیدترین اخبار کرونا در لرستان|رزمایش «یا ثارالله» در سلسله / تولید روزانه 2 هزار ماسک در پلدختر

معاون فرماندار قم بیان کرد: همچنین درمجموع از میان 192 هزار ماسک سه لایه حدود 60 هزار ماسک به‌عنوان پشتیبان برای دانشگاه علوم پزشکی اختصاص داده شد.

عبداللهی در ادامه با اشاره به 600 بازدید صورت گرفته از سوی صنعت، معدن و تجارت، اصناف و تعزیرات حکومتی عنوان کرد: طی این بازدیدها تذکرات داده شده بیشمار بوده و 81 مورد اخطار و 30 مورد نیز پلمب داشتیم.

وی ادامه داد: در روز دهم فروردین نیز 5 گشت و 98 بازرسی صورت گرفت که تعداد واحدهای متخلف 4 مورد و تعداد واحد بدون تخلف 94 مورد بودند، یک مورد نیز پرونده متشکله بوده است.

رئیس کمیته ارزیابی، نظارت و بازرسی طرح ملی بسیج مقابله با ویروس کرونا در استان قم در پایان گفت: 720 هزار دستکش یک‌بارمصرف به هلال‌احمر قم تحویل داده‌شده که در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com