کد خبر ۸۴۶۳۸ انتشار : ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۲

شهردار قم: بوستان‌های شهر قم برای حفظ سلامتی شهروندان تا اطلاع ثانوی تعطیل است+فیلم

شهردار قم
- اخبار استانها -

سید مرتضی سقاییان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهمیت در خانه ماندن شهروندان در روزهای پیش رو اظهار داشت: باید از شهروندانی که در خانه ماندند و توصیه‌های پزشکی را جدی گرفتند تشکر کنیم.

وی با ابراز تأسف و معذرت‌خواهی از مردم برای ارائه نشدن خدمات و شرایط ویژه برای روز طبیعت افزود: شهرداری قم برای حفظ امنیت و سلامت شهروندان امسال هیچ برنامه‌ای برای روز طبیعت و 13 فروردین  تدارک ندیده است.

شهردار قم با تأکید بر تعطیلی همه بوستان‌ها و مراکز تفریحی در سطح شهر تصریح کرد: اولویت شهرداری حفظ سلامت مردم و رعایت توصیه‌ها و دستورات ستاد مبارزه با کرونا است.

وی با درخواست از مردم برای حفظ قرنطینه خانگی خاطرنشان کرد: شهرداری برای پایان دوره قرنطینه و ویروس کرونا برنامه‌ای جامعی را داشته و مردم می‌تواند آن زمان از بوستان‌ها و مراکز تفریحی استفاده کنند.

پارک‌ها، مراکز تفریحی و تفرجگاه‌ها و بوستان‌های استان البرز روزهای 12 و 13 فروردین تعطیل است380 بوستان و پارک در شهر مقدس قم تعطیل شدپارک‌ها و بوستان‌های همدان تا اطلاع ثانوی تعطیل شدسقاییان نژاد با  یادآوری دوباره تعطیلی بوستان‌ها ادامه داد: تمام ظرفیت‌های تفریحی و بوستان‌ها متعلق به مردم است اما برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تمام امکانات شهرداری به‌صورت خاص تعطیل خواهد بود.

شهردار قم در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و در پی تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های شهر تا اطلاع ثانوی، طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین تمدید شده است.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com