کد خبر ۸۴۶۳۹ انتشار : ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۴

جریمه نقدی برای 50 خودروی متخلف در غرب استان تهران/ 120 هزار خودرو بازگردانده شدند

رئیس پلیس راه غرب استان تهران با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری در آزادراه‌های غرب استان گفت: از زمان اجرای طرح تاکنون بیش از 50 خودرو غیربومی جریمه نقدی شدند.
- اخبار استانها -

سرهنگ قباد قیطاسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به اینکه این طرح به صورت 24 ساعته در آزادراه‌ها و برخی از مسیرهای فرعی در حال برگزاری است اظهار داشت: تمام تلاش پلیس برای ممانعت از ورود خودروهای غیربومی به استان تهران از سمت استان قم و مرکزی است و سعی می‌شود با مردم مدارا شود تا خودروهایشان بازگردانده و به پارکینگ انتقال داده نشود.

وی با اشاره به مسدود شدن عوارضی دوم اتوبان تهران- ساوه و اتوبان تهران- قم در محدوده شهرک صنعتی حسن‌آباد تصریح کرد: پلیس در نقاط ورودی و خروجی آزادراه تهران- ساوه و تهران- قم مستقر است و از تردد خودروهای غیربومی جلوگیری می‌‌کند.

بازگرداندن 90 هزار خودرو به شهرهایشان/ کاهش 62 درصدی ترددتردد در جاده‌ها طی 24 ساعت گذشته 4.4 درصد کم شدکاهش تردد 85 درصدی خودروها در محورهای استان بوشهر/ اجرای طرح فاصله گذاری در 64 نقطه

رئیس پلیس راه غرب استان تهران ادامه داد: در صورت لجاجت خودروهای غیربومی و تخطی از قانون به پارکینگ انتقال داده می‌شود و علاوه بر آن 500 هزار تومان نیز جریمه می‌‌شوند.

قیطاسی با تأکید بر اینکه جلوی تردد بیش از 120 هزار خودرو در سه روز گذشته در آزادراه‌ها گرفته شده است افزود: در سه روز گذشته بیش از 450 هزار تردد در ورودی‌ها و خروجی آزادراه‌های غرب استان تهران ثبت شده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com