کد خبر ۸۴۶۶۱ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۹

39 هزار مورد اقلام بهداشتی میان ایثارگران و جانبازان قم توزیع شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در جهت مقابله با شیوع کروناویروس، 39 هزار مورد اقلام بهداشتی میان ایثارگران و جانبازان قم توزیع شد.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام حسن هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات مهم این مجموعه در حمایت از جامعه هدف ایثارگری و جانبازان در قم اظهار داشت: سوم اسفندماه سال گذشته هم‌زمان با شیوع کروناویروس، ستاد بحران را در بنیاد شهید و ایثارگران قم تشکیل دادیم و به شناسایی افراد پرداختیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: 15 هزار نفر از جامعه ایثارگری در رده پرخطرها شناسایی شد و اولین اقدامات در این زمینه اطلاع‌رسانی و تأکید بر رعایت اصول  بهداشتی و عدم حضور در اجتماعات به شمار می‌رفت.

وی تصریح کرد: همچنین در جهت مقابله با شیوع کروناویروس، 39 هزار مورد اقلام بهداشتی میان ایثارگران و جانبازان قم توزیع شد.

هنرمند خاطرنشان کرد: این اقلام بهداشتی در قالب 6 هزار بسته در میان جانبازان و پدر مادر شهدا تقسیم شد که شامل 14 هزار ماسک سه لایه و 7500 ماسک فیلتر دار و 7200 محلول بود که روزانه 300 پک توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: برای برخی از افراد این بسته‌ها نیز ارسال می‌شود عده‌ای که امکان حضور دارند برای دریافت مراجعه می‌کنند، یکی دیگر از اقدامات رفع موانع و نیازهای اولیه مهم دارو و درمان است.

واردات 350 تن اقلام بهداشتی مقابله با شیوع کرونا از چین12 هزار بسته اقلام بهداشتی توسط سپاه پاسداران در روستاهای بجنورد توزیع شدآخرین اخبار کرونا در ایران|تقدیرعلمای اهل سنت از سپاه برای مقابله با کووید19/ ایجاد نقاهتگاه ارتش در گیلان/ توزیع اقلام بهداشتی بین نیازمندان/ آخرین آمار مبتلایان+ فیلم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در این خصوص نیز قراردادها را به‌روز کردیم و با توجه به اینکه برخی مراکز همراهی نمی‌کردند با هر امکانی بود این همراهی را جلب کردیم تا روند درمان روان‌تر اتفاق بیفتد.

وی گفت: انتظار می‌رود مسئولان و اثرگذاران و تصمیم گیران خود را جای ایثارگران بگذارند، در این شرایط که یک ماه از منزل بیرون نیامدن کلافه کننده است، برخی از ایثارگران 30 سال است نمی‌توانند از منزل خارج شوند و وقتی ابتدایی‌ترین محبت خدا نفس کشیدن است،تعدادی از این عزیزان قادر به نفس کشیدن نیستند.

هنرمند بیان کرد: باید کرامت و جایگاه و شأن انسانی این عزیزان به بهترین نحو حفظ شود چراکه علاوه بر مسلمانی، دارای نشان ایثارگری هستند و ما وظیفه سنگینی در قبال این جامعه ایثارگران داریم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com