کد خبر ۸۴۶۶۹ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۲
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم خبر داد؛

پلمب ۱۴۱ واحد صنفی متخلف در قم / اصناف قم ملزم به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در حوزه اتحادیه‌ها و اصناف قم خبر داد.

پلمب ۱۴۱ واحد صنفی متخلف در قم / اصناف قم ملزم به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ  کاویانی،رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم اظهار کرد:به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان قم در جلسه ای که با حضور نمایندگان فرمانداری، اتاق اصناف، اداره نظارت بر اماکن عمومی، سازمان صمت، سازمان تعزیرات و اداره بهداشت که در ساختمان فرمانداری شهرستان قم برگزار شد در خصوص نحوه فعالیت صنوف در بحران کرونا  و راهکار‌های اجرایی این طرح در حوزه اصناف مورد بررسی قرار گرفت.


او ادامه داد: در این جلسه پیرامون مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد نحوه فعالیت صنوف در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی تعیین تکلیف شد.


این مقام انتظامی عنوان کرد:صنوفی که اقلام ضروری عرضه می کنند مثل فروشگاه‌های زنجیره ای، سوپرمارکت، میوه و سبزی فروشی، فروشگاه محصولات پروتئینی (مرغ فروشی، قصابی و ماهی فروشی)، میادین میوه و تره بار، لبنیات فروشی، نانوایی، تهیه غذای بیرون بر، تعمیرات و تاسیسات فنی خودرو، پخش دارو و مواد غذایی، فروشگاه‌های دامپزشکی، تجهیزات پزشکی و بهداشتی اجازه فعالیت خواهند داشت و سایر صنوف در صورت فعالیت و بی توجهی به تذکرات پلمب خواهند شد.


سرهنگ کاویانی در پایان گفت: از ابتدای بحران کرونا در قم از ۳ هزار و ۲۵۵ واحد صنفی بازدید به عمل آمده که از این موارد بازسی شده  ۱۴۱ واحد صنفی متخلف پلمب شده اند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com