کد خبر ۸۴۶۷۱ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۹

سردار نقدی در قم: سپاه و بسیج به خوبی وارد صحنه مقابله با کرونا شده است

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه در موضوع مقابله با ویروس کرونا بسیج و سپاه به خوبی وارد صحنه شدند، گفت: بسیاری از مردم برای مداوا در قرنطینه خانگی هستند و نیازمند رسیدگی هستند و باید امکانات به آنها برسد و سپاه با اخلاص در حال خدمت رسانی است.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سردار محمد رضا نقدی در حاشیه بازدید از نقاهتگاه یاوران مهدی(عج) مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: سپاه در همه جبهه ها خط مقدم بوده است و تفاوتی قائل نیست، خداوند این لطف را به سپاه کرده تا همواره خدمتگذار مردم باشد.

2 هزار‌ کارگاه بزرگ توسط نیروهای جهادی برای تولید مواد بهداشتی ایجاد شده است

وی افزود: در موضوع مقابله با ویروس کرونا بسیج و سپاه به خوبی وارد صحنه شدند و امروز در کشورمان بیش از 2هزار کارگاه فعال بزرگ توسط بسیج و نیروهای جهادی در زمینه تولید مواد بهداشتی ایجاد شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیان کرد: خصوصیت بسیج و سپاه پاسداران این است که همواره تلاش می کنند تا سپر بلای مردم باشند، بیشترین بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان علی بن ابیطاب(ع) استان قم و بقیه الله بستری شدند.

سردار نقدی عنوان : مردم باید موارد بهداشتی را رعایت کنند و راهکار مقابله با ویروس کرونا به جز رعایت بهداشت نیست، قرنطینه روزی به پایان می رسد و مردم به راحتی زندگی خود را از سر می گیرند که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به صفر برسد و قابل کنترل باشد.

تولد نخستین نوزاد مبتلا به کرونای ایران و دنیا در مشهد مقدس / حال عمومی نوزاد خو‌ب استاردبیل|گفتگوی تسنیم با بیمار مبتلا به کرونا؛ ورزش و توصیه‌های پزشکی از مرگ نجاتم دادکرونا|افزایش مبتلایان به 574 نفر در مغرب/ بازداشت 231 نفر به دلیل نقض قرنطینهامروز امر به معروف و نهی از منکر رعایت فاصله ها و مراقبت های بهداشتی است

وی با تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی توسط مردم تصریح کرد: امروز امر به معروف و نهی از منکر ملت ایران رعایت فاصله ها و مراقبت های بهداشتی است که از سوی متخصصین مورد تاکید است.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: سپاه علی بن ابیطاب(ع) در همه صحنه ها وارد شده و در حال کمک رسانی برای مقابله با بیماری کرونا در قم است، افرادی که به این ویروس مبتلا شدند شناسایی می شوند و بسیاری از مردم برای مداوا در قرنطینه خانگی هستند و نیازمند رسیدگی هستند و باید امکانات به آنها برسد و سپاه استان با اخلاص در حال خدمت رسانی است.

سردار نقدی ادامه داد: نقاهتگاهی توسط سپاه استان در مسجد جمکران ایجاد شده است و افرادی که از بیمارستان مرخص می شوند در این مکان نگهداری و رسیدگی می شوند که اقدام سپاه قم در این زمینه شایسته تقدیر است.

مردم قم در رسیدگی به بیماران کرونایی با  دلسوزی و مهربانی در حال خدمت هستند

وی افزود: مردم قم بسیار دلسوز و مهربان هستند و امکانات در اختیار نقاهتگاه یاوران مهدی(عج) قرار می دهند، چون بیماران نیازمند تقویت غذایی هستند و مردم در این زمینه غذا برای بیماران تهیه کرده و به این نقاهتگاه می آورند.

معاون هماهنگ کننده سپاه خاطرنشان کرد: به لطف خدا ملت ایران به یکدیگر محبت دارند و تعالیمی که از اهل بیت(ع) گرفتند که خدمتگذار یکدیگر بوده واین موضوع سبب شده در این روزهای سخت به هم کمک کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com