کد خبر ۸۴۶۸۵ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۰

برگ تردد برای نیروها و کارگران غیربومی قم صادر شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی در ورودی‌ها و خروجی‌های استان، برای نیروها و کارگران غیربومی قم، برگ تردد صادر شد.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مصطفی کاویانی در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: برحسب دستور استانداری قم، به‌تمامی کارفرمایان و تعاونگران و مدیران شرکت‌ها به‌صورت تلفنی و پیامک اطلاع داده شد که برای تمامی پرسنل خود برگ تردد صادر کنند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قم تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی در ورودی‌ها و خروجی‌های استان، برای نیروها و کارگران غیربومی قم، برگ تردد صادر شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در قم مشکلی برای تردد نداریم ولی گاهی افرادی هستند که پلاک خودرو و یا گواهی‌نامه و بیمه‌نامه‌شان مربوط به قم است اما ساکن استان‌های هم‌جوار به‌ویژه تهران هستند و در تردد با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

افزایش تردد در شهر رشت؛ پاساژ‌ها و مراکز تجاری گیلان تعطیل می‌شودآذربایجان‌غربی| محدودیت‌های ویژه تردد در شهرستان سردشت اعمال می‌شودکرمانشاه | محدودیت‌های تردد در شهرهای مبدأ و کانون کرونا اعمال می‌شود

کاویانی بیان کرد: برای نمونه شرکت پاکشوما که نیروها و کارگرانشان در تهران ساکن هستند، برای ورود به تهران و کرج با ممانعت روبرو می‌شوند، در این خصوص مکاتباتی انجام شد تا به استان‌های مجاور اعلام شود برای ورود به تهران، از طریق کارت شناسایی و یا قبوض آب و برق مسکن آن‌ها، متوجه محل سکونتشان شوند و بتوانند با سهولت، تردد کنند.

وی خاطرنشان کرد: درباره شهرک‌های صنعتی قم نیز ارزیابی‌ها در حال انجام است تا در صورت بروز مشکلی، بتوانیم زمینه تردد آن‌ها را فراهم کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: با صدور کارت تردد، این نیروها و مدیران کارخانجات مشکلی در تردد پیدا نمی‌کنند، البته به‌زودی بازرسان را برای ارزیابی بیشتر اعزام می‌کنیم، هرچند تعداد بازرسان محدود است و تنها ده بازرس در اداره کل فعال هستند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com