کد خبر ۸۴۷۰۷ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۱

استاندار قم درگذشت پدر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت

سرمست گفت:نام این پدر ایثارگر به عنوان اسوه صبر و فداکاری برای همیشه در صفحه زرین سرافرازی ایران می درخشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، بهرام سرمست،استاندار قم با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت پدر شهیدان فهمیده، تاکید کرد که نام و یاد این پدر ایثارگر به عنوان هرام سرمست در این پیام که خطاب به خانواده شهیدان فهمیده آورده است: خبر درگذشت مرحوم حاج محمد تقی فهمیده پدر بزرگوار دلاور مردان دوران حماسه و ایثار، شهیدان والا مقام داوود و محمد حسین فهمیده، موجب تأسف و تأثر شد.

پیام حاکی است: ایثارگر بزرگواری که در دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلامی، از بهترین و ارزشمندترین سرمایه های خود گذشت و بدون شک نام و یاد جاودانش به عنوان اسوه و الگوی صبر و فداکاری برای همیشه در صفحه زرین سراسر حماسه و سرافرازی مردمان این سرزمین می درخشد.

استاندار قم در ادامه پیام خود آورده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی و آرزوی صبر و اجر جزیل برای شما خانواده معظم و بازماندگان معزز، امیدوارم روح بلند آن پدر فداکار و انقلابی در جوار ارواح طیبه فرزندان شهیدش، مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد.

حاج محمدتقی فهمیده، پدر شهیدان فهمیده پس از حدود یک و نیم سال تحمل درد و رنج ناشی از بیماری و تحمل سال ها رنج فراق فرزندان، سرانجام بعد از ظهر روز ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ در بیمارستان خاتم الانبیای (ص) تهران دعوت حق را لبیک گفت.

حاجیه خانم فاطمه کریمی، مادر بزرگوار شهیدان فهمیده نیز روز ۱۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

پیکر پدر شهیدان فهمیده روز پنجشنبه بدون برگزاری آیین تشییع به صورت مستقیم از بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تهران به بهشت زهرا (س) منتقل و خاک سپاری می شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com