کد خبر ۸۴۷۵۲ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵
آیت الله سعیدی مطرح کرد؛

نیرو‌های جهادی در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس هستند

امام جمعه قم گفت: ملت ایران همواره در موضوعات مختلف با وحدت و همدلی به موفقیت رسیده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، آیت الله سید محمد سعیدی،امام جمعه قم ظهر امروز در سخنان آدینه‌ای با اشاره به ارزش و اهمیت همدلی مردم در مقابله با ویروس کرونا گفت:،شکل گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس  از جمله موضوعاتی است که با همدلی و وحدت ملت به موفقیت رسید.

او در ادامه با اشاره به آیه‌ای از سوره نور افزود: حضور مردم در کنار رهبری برای حل مشکلات نشانه ایمان آن‌ها است و ترک همکاری با رسول اکرم و رهبری الهی نشانه بی ایمانی و ضعف ایمان است.

آیت الله سعیدی بیان کرد: در زندگی اجتماعی وجود رکن رهبری و پیروی مردم از رهبری بسیار ضروری است در غیر این صورت آن کار جمعی به سرانجام نمی‌رسد.

نماینده، ولی فقیه در استان قم عنوان کرد: التزام به کار جمعی یکی از ارزش‌های دینی ما است و دست قدرت خداوند در جایی است که مردم کار جمعی که خیر است انجام می‌دهند و به همین خاطر است که مشاهده می‌شود مجموعه‌های جمعی طلاب، سپاه، ارتش، نیرو‌های امنیتی و بسیج، کسبه و بازار، خیرین و رسانه ملی پابه پای مسئولین و کادر فداکار پزشکی ودرمانی و پرستاران ایثارگر برای مقابله با ویروس ویرانگر کرونا هم پیمان شدند.

او تصریح کرد: افرادی که در راه مبارزه با بیماری کرونا فدایی می‌دهند پزشکان و نیرو‌های کادر درمانی، بهداشتی و جهادی هستند، این عزیزان امروز لباس سفید رزم بر تن کرده تا مردم بخاطر این بیماری لباس سیاه نپوشند.

آیت الله سعیدی گفت: وجود رهبری و، ولی فقیه برای ملت ایران بسیار با ارزش است و همچنین همدلی و همکاری نیرو‌های جهادی سبب شده که در کار‌های جمعی به موفقیت برسیم.

او ادامه داد: به برکت ایمان به خدا و اطاعت از رهبری و مشارکت عمومی در امر اجتماعی وحدت و انسجام مردم کاملا خود را نشان داده است، وحدتی که هرکجا شکل بگیرد جامعه را از فروپاشی در امان نگه می‌دارد.

امام جمعه قم بیان کرد: ایمان مومن کامل نمی‌شود مگر این که شخصیت و خواسته‌های خود را در راستای منافع کشور و انقلاب ذوب و محو کند، بیان کرد: اگر شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس به فکر منافع شخصی و خانواده‌های خود بودند آیا در دفاع مقدس به پیروزی می‌رسیدیم؟ در زمینه مقابله با ویروس کرونا همدلی ملت ایران باید مورد تاکید باشد.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) عنوان کرد: ۱۱ شعبان روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و همچنین نیمه شعبان سال روز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در پیش است و همچنین روز ۱۲ فروردین را داشتیم که ملت ایران در تایید نظام اسلامی با رای بیش از ۹۸ به نظام پوسیده شاهنشاهی خاتمه داد.

نماینده، ولی فقیه در استان قم تصریح کرد: کار‌های جمعی ملت ایران با حمایت و هدایت رهبر معظم انقلاب در این سال‌ها تمرینی برای تحقق امر جمعی مهم در رکاب امام زمان (عج) است و انشاالله که در همه کار‌های جمعی موفق باشیم.

او گفت: از خداوند می‌خواهیم ظهور امام زمان (عج) را شاهد باشیم و به برکت وجود مقدس امام زمان (عج) مشکلات برطرف و ویروس منحوس کرونا نابود شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com