کد خبر ۸۴۷۹۰ انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۵
رمزگشایی از پروژه تخریب قم در سومین ویژه برنامه «به وقت قم» با موضوع کرونا:

همزمان با قم در بیش از ۱۵ استان کشور موارد مشابه به ابتلای ویروس کرونا بود/ اولین تشخیص کرونا در کشور با اصرار پزشکان قمی انجام شد

سومین ویژه برنامه «به وقت قم» با موضوع شیوع کرونا، در گفت‌وگو با رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم، رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه علمیه و یکی از کارشناسان حوزه رسانه به رمزگشایی از پروژه تخریب قم و ناگفته هایی از چگونگی تشخیص نخستین بیمار کرونایی پرداخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، از ابتدای شروع بحران کرونا در کشور، رسانه های معاند داخلی و خارجی در این مدت بیش از آن که به اخبار پیرامون کرونا بپردازند؛ تمام توان خود را برای شکاف بین دین و مردم قرار دادند و به گونه‌ای وانمود می‌کنند که گویا نهاد دین را عامل شیوع کرونا است.

به عبارتی ویروس کرونا برای این رسانه‌ها بیش از این که یک بیماری تلقی گردد؛ دستاویزی برای «قم هراسی» بوده است. تلاش مذبوحانه ای که همچنان ادامه دار است و تنها در 70 درصد مطالب منتشر شده پیرامون شیوع ویروس کرونا در رسانه سعودی «ایران اینترنشنال» نام قم و نهادهای دینی به چشم می‌خورد.

سومین ویژه برنامه «به وقت قم» سومین ویژه برنامه «به وقت قم» با موضوع شیوع کرونا در گفت‌وگو با دکتر «سید حسن عادلی» رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم، حجت الاسلام والمسلمین «حسینی کوهساری» رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه علمیه و دکتر «سیدمحمدرضا خوشرو» یکی از کارشناسان حوزه رسانه به رمزگشایی از پروژه تخریب قم و ناگفته هایی از چگونگی تشخیص نخستین بیمار کرونایی پرداخته است.

لینک دانلود

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com