کد خبر ۸۴۸۶۲ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۸

برنامه‌های اقتصادی استان قم در سال 99 باهدف تحقق «جهش تولید» تدوین می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از تدوین برنامه‌های اقتصادی استان در سال 99 باهدف تحقق " جهش تولید" خبر داد و گفت: رسیدن به این هدف با یک برنامه‌ریزی مدون و زمان‌بندی مشخص و همچنین توجه به ظرفیت‌های استان دور از انتظار نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مهرداد غضنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، به برنامه‌های استان برای تحقق شعار سال اشاره و اظهار داشت: باید برنامه‌های استان در جهت تحقق شعار "جهش تولید" برنامه‌ریزی‌شده و به این سمت حرکت کنیم.

وی نگاه استان را معطوف به توانایی‌های داخلی دانست و افزود: تیم مدیریتی استان قم نگاهی به خارج از مرزهای ایران نداشته و اعتقادداریم حضور آن‌ها تأثیرات منفی درحرکت کشور به سمت خودکفایی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم توجه به ظرفیت‌های داخلی را ضرورت مدیریتی  خواند و تصریح کرد: برای شناسایی دوباره ظرفیت‌های استان نخستین جلسه حرکت به سمت جهش تولید و انجام اقدامات لازم در استان در تاریخ 9 فروردین برگزارشده است.

وی دومین جلسه را در تاریخ 17 فروردین اعلام و خاطرنشان کرد: تا تاریخ 20 فروردین برنامه نهایی استان در سال 99 برنامه کلی استان درحرکت به سمت جهش تولید تدوین و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ می‌شود.

غضنفری سهم هر دستگاه را در این برنامه مشخص دانست و بیان کرد: طبق برنامه‌ریزهای انجام‌شده ان‌شاءالله امسال در همه بخش‌های اقتصادی با جهش مطلوبی در حوزه تولید روبه‌رو خواهیم بود.

وی ادامه داد:  شناسایی استعدادهای بخش‌های مختلف تولید یکی از نکات مثبت این برنامه بوده و ظرفیت‌های استان در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و صنعت به‌صورت کامل موردتوجه و بررسی قرار گرفت است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم پایان سال 99 را تحقق معنادار شعار سال اعلام و ابراز کرد: رسیدن به این هدف با یک برنامه‌ریزی مدون و زمان‌بندی مشخص و همچنین توجه به ظرفیت‌های استان دور از انتظار نیست.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com