کد خبر ۸۴۹۰۳ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

وضعیت بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) قم به شرایط عادی بازگشت

مسئول بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: این بیمارستان از اول اسفند به عنوان بیمارستان معین پذیرنده بیماران کرونایی بود که با کنترل نسبی بیماری پس از رفع آلودگی به وضعیت عادی بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حسین رضایی در گفت و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) از تاریخ اول اسفند با یک بخش و از هشتم اسفند با تمام ظرفیت به پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا پرداخت.

وی افزود: به لطف خداوند این بیمارستان در ارائه خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم شریف و ولایتمدار استان قم سربلند بیرون آمد و کارنامه موفقی از خدمت رسانی به مردم را در شرایط بحرانی ارائه کرد.

مسئول بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) قم بیان کرد: این بیمارستان از اول اسفند با اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم به عنوان بیمارستان معین پذیرنده بیماران کرونایی بود که با کنترل نسبی بیماری و بر اساس مصوبه ستاد بحران کرونا استان پس از رفع آلودگی به وضعیت عادی بازگشت.

رضایی عنوان کرد: با توجه به کنترل بیماری و مصوبه ستاد بحران کرونا، بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب(ع) پس از درمان بیماران بستری کرونایی، به رفع آلودگی و گندزدایی فضا‌های درمانی و بخش‌های بستری خود اقدام کرد.

وی ادامه داد: طی سه شبانه بر اساس پروتکل علمی و استاندارد که به تایید دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونت بهداشت و درمان سپاه نیز رسید بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) گندزدایی شد و در حال حاضر همانند ماه‌های قبل از بحران کرونا، پذیرای بیماران عزیز و مراجعین محترم است.

مسئول بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: تمام درمانگاه‌های تخصصی و تمام بخش‌های بستری به‌جز زنان و زایمان در خدمت مردم و خانواده نیرو‌های مسلح و ایثارگران است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com