کد خبر ۸۶۷۳۰ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۰
در گفتگو با مهر مطرح شد؛

وجود ۱۷۰ نمازخانه بین راهی در قم

قم - رئیس ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه بیشترین نمازخانه‌های بین راهی کشور در این استان واقع شده است، افزود: ۱۷۰ نمازخانه بین راهی در جاده‌های قم وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محمد خامه یار در گفتگو با خبرنگار مهر، با تأکید بر اینکه ائمه جماعات کارکنان ادارات را برای شرکت در کمک‌های مؤمنانه و مواسات تشویق می‌کنند، گفت: با وجود اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا نماز جماعت در ادارات اقامه نمی‌شد اما ائمه جماعات در نمازخانه ادارات حضور داشته و حتی به کارمندان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه نمازخانه‌های بین راهی طی ایام شیوع کرونا باز بود، افزود: بسیاری از ائمه جماعات و یاوران نماز این اماکن و مساجد را ضد عفونی کردند.

رئیس ستاد اقامه نماز قم بیان کرد: ۸۰ نفر از ائمه جماعات ادارات و مساجد در یک منطقه قم به غربال گری کرونا اقدام کرده و همچنان در بهشت معصومه (س) برای دفن افراد فوت شده بر اثر بیماری کرونا فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین نمازخانه‌های بین راهی در این استان واقع شده است، افزود: ۱۷۰ نمازخانه بین راهی در بوستان‌های حاشیه‌ای، جایگاه‌های سوخت، مجتمع‌های خدماتی و مساجد بین راهی قرار دارد.

خامه یار بیان کرد: در جاده گرمسار زمینی به مساحت ۹ هزار و ۲۵۰ متر مربع برای احداث مسجد در نظر گرفته شده است که به زودی عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سه هزار جلد کتاب و سه هزار نرم افزار در زمینه نماز همراه با بسته‌های معیشتی میان نیازمندان توزیع شد.

رئیس ستاد اقامه نماز قم در ادامه افزود: مسابقه کتاب آداب احکام طراحی شده که برای کارمندان دولت برگزار می‌شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com