کد خبر ۸۶۷۹۱ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۷

وسایل جشن تولد خارجی در قم به مقصد نرسید

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف محموله وسایل جشن تولد خارجی قاچاق به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان در قم خبر داد.

وسایل جشن تولد خارجی در قم به مقصد نرسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم حین کنترل تردد خودرو‌های عبوری در محور سلفچگان – ساوه یک دستگاه کامیونت را متوقف کردند.

او گفت: راننده در مواجهه با کارآگاهان اذعان داشت خودرو حامل مقادیری کالا شامل بیسکویت و جامایعی و… بوده و از یکی از استان‌های مرکزی به مقصد تهران بارگیری کرده است، در ادامه با بررسی بار خودرو مشاهده شد پشت کالا‌های بارگیری شده تعدادی کارتن وسایل جشن تولد خارجی شامل فشفشه بارگیری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: با توجه به اینکه راننده هیچ‌گونه مدارک مثبت گمرکی و بارنامه‌ای همراه نداشت، کامیون به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل و در بازرسی از آن ۱۸۲ هزار و ۴۰۰ عدد فشفشه کیک جشن تولد کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی اضافه کرد: سپس نمونه کالا برای ارزش گذاری به گمرکات استان ارسال و کارشناسان ارزش آن را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: سرانجام متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان و در نهایت روانه زندان شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com