کد خبر ۸۶۸۰۹ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۳

کشف احتکار 100 میلیاردی خودروهای صفر کیلومتر در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سید محمود میرفیضی اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با دپو خودروهای صفر کیلومتر به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه با تلاش مأموران کلانتری های 22 و 24 پردیسان یک گاراژ، محل احتکار خودروهای صفر کیلومتر شناسایی و با همکاری کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی استان مورد بازرسی قرار گرفت.

میرفیضی گفت: در نتیجه این بازرسی ها 20 دستگاه خودرو ایرانی و خارجی، بنا به نظر کارشناسان به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال کشف شده است.

وی این خودروها را شامل یک دستگاه خودرو ساینا، یک دستگاه خودرو پژو 2008، 2 دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه خودرو تیبا، یک دستگاه خودرو زانتیا مشکی، یک دستگاه خودرو سراتو، یک دستگاه خودرو شاسی بلند زامیاد دو کابین و 12 دستگاه خودرو شاسی بلند دانست.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع داده تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com