کد خبر ۸۶۸۲۲ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۷

ذخیره گوشت و مرغ به اندازه کافی در استان قم وجود دارد

معاون استاندار قم گفت: گوشت و مرغ به‌اندازه کافی در استان ذخیره‌شده است و هیچ مشکلی در این باره نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مهرداد غضنفری امروز در پنجمین جلسه تنظیم بازار استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری، اختلاف نظر شورا و فرمانداری در خصوص نرخ حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: کارگروه تنظیم بازار در زمینه کالاهای مصوب تکلیف دارد و با توجه به این تکلیف هیچ گونه افزایش قیمتی قابل قبول نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم افزود: تمایلی به مطرح‌شدن موضوع افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در کارگروه تنظیم بازار نداشتیم اما با توجه به ملاحظاتی که برای مردم‌داریم و باید رعایت حال آن‌ها را بکنیم، تصمیم به طرح این موضوع در این جلسه گرفتیم.

وی بیان کرد: بهترین معیار برای افزایش نرخ اتوبوس نرخ تورم بوده که این نرخ در استان قم 32 درصد است،ضمن اینکه بر اساس طرح فاصله‌گذاری تعداد مسافر کم شده و حدود مصوبات استان باید معقول و کارشناسی شده باشد.

غضنفری خاطرنشان کرد: به این دلیل که افزایش نرخ اتوبوس در محدوده نرخ تورم است باید این موضوع را در جلسه امروز تصمیم‌گیری کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با تاکید بر اینکه هر گونه افزایش قیمت در هر خدمتی سبب افزایش قیمت در سایر خدمات می‌شود، افزود: حلقه‌های ارتباطی باید در افزایش قیمت‌ها در نظر گرفته شود، اگر بر اساس معیارها اقدام و تصمیم‌گیری کنیم اقناع می‌شویم اما در غیر این صورت سبب تشویش افکار عمومی می‌شویم.

وی ابراز کرد: همین‌که استان قم دومین استان مطلوب از نظر نرخ تورم است دلیلش اقدامات خوب مدیران استان در این زمینه بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با اشاره به تولید روزانه 200 هزار ماسک در استان خاطرنشان کرد: باید تدبیری بیندیشیم که ذخیره مطمئن تولید ماسک در استان داشته باشیم.

غضنفری تأمین نیازمندی‌های مردم در ماه مبارک رمضان را مورد توجه قرار داد و گفت: در همه کالاهای پرمصرف مثل شکر و برنج رشد قابل توجهی داشته‌ایم، این در شرایطی است که هم نیازمندی‌های عمومی مردم و هم نیازهای هیئات و خاص ماه مبارک رمضان را در نظر گرفته‌ایم و ذخایر استان به حد کافی است.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم گوشت و مرغ به‌اندازه کافی در استان ذخیره‌شده است و هیچ مشکلی در این باره نداریم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com