کد خبر ۸۶۸۳۹ انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۷

ماجرای پیشنهاد میلیونی پیش از مجمع هیئت فوتبال قم چه بود؟

مدیر عامل تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: اگر اهل زد و بند بودم، شب قبل از مجمع پیشنهاد میلیونی را می‌پذیرفتم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، به نقل از خبرگزاری فارس،بعد از نامه‌ای که برخی اعضای مجمع هیئت فوتبال استان قم به عنوان منتقد و مخالف ادامه حضور کریم بهرامی در ریاست این هیئت به فدراسیون فوتبال ارسال کردند و این فدراسیون بر اساس درخواست این اعضا، مجمع فوق‌العاده را تشکیل داد، حالا حواشی زیادی در فوتبال قم به چشم می‌خورد.

یک روز رئیس هیئت فوتبال علیه فدراسیون و اعضای مجمع صحبت می‌کند، روز دیگر اعضای مجمع از مواضع خود دفاع می‌کنند، در نهایت مسئول فدراسیون فوتبال پاسخ مدیر کل ورزش و جوانان قم را داد و در یک بیانیه کامل، مجمع فوق‌العاده هیئت فوتبال قم را کاملا قانونی توصیف کرد.

اما مباحثی که کریم بهرامی راجع به فدراسیون فوتبال و همچنین اعضای مجمع هیئت فوتبال قم پس از برکناری خود عنوان می‌کند، این روز‌ها اعضای مجمع را برای دفاع از خود به واکنش واداشته، یکی از این اعضاء رسول قلی‌زاده مدیر عامل تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم است.

مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم پس از ادعای رئیس هیئت فوتبال قم راجع به نامه ارسالی قلی‌زاده به فدراسیون فوتبال، در پاسخ رئیس هیئت فوتبال گفت: اگر اهل زد و بند بودم، شب قبل از مجمع پیشنهاد میلیونی را می‌پذیرفتم.

قلی‌زاده افزود: پارسال رای موافق دادم و در هیئت ماندگار شدید، امسال نظرم متفاوت بود و با رای مخالف برکنار شدید، اعضای این مجمع همان اعضای سال گذشته هستند که شما را نگه داشتند، بنده نه وکیل و وصی می‌خواهم و نه نیاز دارم کسی به جایم صحبت کند، اگر نیاز باشد خودم حرف می‌زنم.

او ادامه داد: موفقیت‌های فوتسال قم مدیون تلاش‌ها و زحمات کمیته فوتسال، بنده و علی مسعودی سرپرست تیم سوهان محمد سیما است.

مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما راجع به یکی دیگر از ادعا‌های رئیس هیات فوتبال قم، تصریح کرد: من با فدراسیون چه حشر و نشری می‌توانم داشته باشم و در خصوص ادعایی که راجع به یکی از افراد سازمان لیگ کرده، باید بگویم که اصلا آن فرد از تصمیم‌گیری‌های من با خبر نیست و با من هیچ ارتباطی ندارد، چرا به این راحتی تهمت زده می‌شود.

با برگزاری مجمع فوق‌العاده هیئت فوتبال استان قم در روز ۲۸ اردیبهشت ماه در حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و دیگر اعضای مجمع، کریم بهرامی با ۱۰ رای مخالف اعضای مجمع هیئت فوتبال قم پس از هفت سال و اندی از مسئولیت خود کنار رفت، مجمعی که بهرامی در آن حضور نیافت و غیابی برکنار شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com