کد خبر ۸۶۸۴۰ انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

تذکر کرونایی به پنج تالار و باغ تالار قم داده شد

رئیس پلیس امنیت عمومی قم گفت: به ۵ تالار پذیرایی و باغ تالار قم به علت بی توجهی به طرح فاصله گذاری اجتماعی تذکر داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از تذکر به ۵ تالار پذیرایی و باغ تالار متخلف در قم خبر داد و گفت: متصدی این واحد‌های صنفی بر خلاف مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا واحد‌های خود را باز به مشتریانش خدمات ارائه می‌کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به بازدید و نظارت از واحد‌های صنفی در شهر قم پرداختند.

او ادامه داد: در این طرح مأموران اداره نظارات بر اماکن عمومی پس از ارزیابی‌های لازم، از ۵ باب واحد صنفی تالار پذیرایی و باغ در این طرح بازدید و ۵ واحد صنفی قهوه خانه را به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا از سوی متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه‌های صنفی تذکر دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم در پایان  از شهروندان خواست، با معرفی صنوف متخلف و بی توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com