کد خبر ۸۶۸۵۴ انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۰

اعلام انزجار جوانان و ورزشکاران قم از اسرائیل غاصب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، در بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) به مناسبت این روز آمده است: روز جهانی قدس یادگار جاویدان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و نماد واقعی رویارویی تمام حق در برابر تمام باطل و مظهر حمایت آزادمردان از مردم مظلوم و رنج دیده فلسطین است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: بیش از نیم قرن است که تجاوز و اشغالگری رژیم غاصب اسرائیل به شکل سازمان یافته و با حمایت استکبار جهانی و در مقابل سکوت نهادهای بین‌المللی ادامه دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اسرائیل نماد یک رژیم جعلی است که بر بستر انواع تجاوزات و قانون شکنی‌ها شکل گرفته، معامله قرن و طرح الحاق کرانه باختری و تغییر پایتخت اشغالگران به قدس شریف، اگر چه اوج وقاحت و نیّت واقعی صهیونیست‌ها برای حذف فلسطین است، محکوم به شکست بوده و آغاز زوال و نابودی این رژیم اشغالگر خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: بنا بر این سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) و جامعه ورزش و جوانان استان قم، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن محکوم کردن جنایات و اشغالگری‌های این غده سرطانی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: این سازمان از امت اسلامی به ویژه جوانان عزیز می‌خواهد پر شورتر از گذشته و با تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه (زیده عزه) در این روز، انزجار خود را از اسرائیل غاصب اعلام نموده و بدانند این وعده خداوند که "باطل ماندنی نیست" ان‌شاءالله قطعی است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com