کد خبر ۸۶۸۵۹ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۴۳
مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان قم

بیانیه مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان قم به مناسبت روز جهانی قدس

صدور بیانیه مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان قم،همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان قم به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر نمود.

بسم رب الشهدا و الصدیقین
روز قدس لبیکی بلند به نصرت طلبی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و یادآور تکلیفی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس مسیر معادلات دنیای استکبار را به هم ریخت و این ابتکار جهانی امام (ره) تبدیل به نمادی برای مبارزه با ظلم توسط همه آزادی خواهان جهان و موجبات وحدت ملل مسلمان با آرمانهای مشترک آزادی فلسطین مظلوم شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین، گروههای مقاومت و تمام مظلومان جهان می‌شود و خشم و عصبانیت اشغالگران و حامیان آنها را رقم می‌زند که به فضل الهی و تعبیر رهبر حکیم انقلاب، این حرکت عظیم در دنیای اسلام روز به روز گسترش بیشتری پیدا کرده است.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده امکان برگزاری راهپیمایی سراسری وجود ندارد، اما با تدابیر اتخاذ شده همراه با امت اسلام در ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ روز جهانی قدس را با استماع فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با شکوه‌تر از همیشه برگزار خواهیم نمود.

مجمع سمن‌های جوانان استان قم ضمن درود به ارواح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای عزیز جبهه مقاومت به ویژه شهید قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته) مبارزه با رژیم اشغالگر، تا آزادی قدس شریف را آرمان مقدس و اعتقاد قلبی خود و جوانان می داند و بر این باور است که تنها را حل مسئله فلسطین بازگشت آوارگان فلسطین و برگزاری همه پرسی به منظور تعیین نوع حکومت با مشارکت همه فلسطینیان واقعی است.

مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان قم/ ۱۳۹۹/۰۳/۰۲

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com