کد خبر ۸۶۸۹۲ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۸
شوخی بی‌معنی مجری برنامه صبحگاهی در انتهای الوند با قم:

ورود ملخ‌ها به ایران از «قـم» آغاز شده است +فیلم

مجری برنامه صبحگاهی در «انتهای الوند»، صبح امروز در ابتدای برنامه‌اش در اظهاراتی که به نظر می‌آید مزاح باشد؛ گفت: ظاهرا رفتیم مرحله بعدی ... خب ملخ‌ها از قم به تهران آمدند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مجری برنامه صبحگاهی در «انتهای الوند»، صبح امروز در ابتدای برنامه‌اش در اظهاراتی که به نظر می‌آید مزاح باشد؛ گفت: ما انگار رفتیم به مرحله بعدی ... ورود ملخ‌ها به ایران از قم شروع شده!

در شرایط فعلی با توجه به این که رسانه‌های معاند همچنان در حال لجن‌پراکنی در خصوص قم بوده و برخی هموطنان درگیر اثرات شوم این ویروس منحوس هستند؛ به نظر نمی‌آید بازی با اعصاب مردم (هرچند در قالب شوخی) جالب باشد.

از طرفی قم جزء شهرهایی است که دارای منزلت و شان خاص است؛ این که شوخی‌هایی از جنس آنچه که در کف شبکه‌های اجتماعی رواج دارد؛ آن هم در یک برنامه زنده تلویزیونی سیمای جمهوری اسلامی، متناسب با این جایگاه نیست.

گفتنی است کشف نخستین مورد ابتلای به ویروس کرونا در کشور، توسط پزشکان قمی با موجی از اتهام‌ زنی‌ها علیه قم همراه بود که گذر زمان و بررسی‌های تخصصی متخصصان و اپیدمیولوژیست‌ها، حاکی از کذب بودن تمامی این اتهامات بود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com