کد خبر ۸۶۹۵۸ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۷

بازدید از پیش اعلام نشده رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از اداره کل پزشکی قانونی استان قم

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور باتفاق هیات همراه در سفر به استان قم به صورت از پیش اعلام نشده از اداره کل پزشکی قانونی این استان بازدید و با پرسنل آن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری میزان، رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در سفر به استان قم در بازدید از پیش اعلام نشده از بخش‌های ستادی، آزمایشگاه و مراکز معاینات نزاع و تصادفات اداره کل پزشکی قانونی این استان بازدید و با پرسنل بخش‌های مختلف اداره کل و نیز مراجعین این مراکز دیدار و گفتگو کرد.

مسجدی همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان پزشکی قانونی استان قم، نسبت به بهبود هرچه بیشتر امور با بهره گیری از نظرات و پیشنهادات همکاران سازمان ابراز امیدواری کرد و این نظرات را برای پیشبرد بهتر امور و تحقق اهداف سازمانی مهم ارزیابی نمود.

دفتر مطالعات فقهی سازمان، از دیگر مراکزی بود که دکتر مسجدی و هیئت همراه از آن بازدید کردند. رییس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین طی نشستی با حجت الاسلام فاطمی نیا رییس دفتر مطالعات فقهی، نحوه تعامل با دفاتر مراجع عظام و تدوین دستورالعمل‌های مورد نیاز در بحث تعیین خسارات و دیه‌های اعلامی را مورد بررسی قرار دادند.

گفتنی است در این سفر دکتر حسین شمسیانی مشاور عالی سازمان و دکتر بابک سلحشور مدیر کل امور کمیسیون‌های سازمان دکتر مسجدی را همراهی کردند

 

https://t.me/qomna_com

 

https://www.instagram.com/qomna_com/

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com