کد خبر ۸۶۹۷۳ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۴

مرخصی زندانیان قم تا پایان خردادماه تمدید شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم به منظور مقابله با کرونا از تمدید مرخصی زندانیان قم تا پایان خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، بیژن سلیمان پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در تالار کرامت استانداری قم،  بابیان که مراکز ندامتگاهی قم در صدر جدول کشوری مبارزه با کرونا ویروس قرار گرفتند اظهار کرد: با توجه به اتخاذ تدابیر صورت گرفته از سوی شورای تأمین استان و اداره کل زندان‌های قم در موضوع مرخصی زندانیان در شرایط کرونا، هیچ‌گونه مشکلی پیدا نکردیم.

او  با اشاره به تمدید مرخصی زندانیان تا پایان خردادماه امسال گفت: بر اساس نظر مسئولان بهداشتی و درمانی دوره مرخصی زندانیان قابل‌افزایش است.

سلیمان پور بابیان این‌که برای ایام ویروس کرونا و همچنین بعدازآن طراحی یک بانک اطلاعاتی جامع در استان در دستور کار قرار دارد، افزود: با راه‌اندازی این سامانه اطلاعات مربوط به نهادها، انجمن‌ها و خیریه‌های حمایتی در دسترس قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین پیشتازی دستگاه‌های اجرایی قم در تدوین و تصویب پروتکل‌های بهداشتی را از نقاط قوت این استان دانست و گفت: بیشتر تصمیم‌هایی که در ستاد ویروس کرونا در قم گرفته، از سوی ستاد ملی تایید شده است، و این نشان‌دهنده اندیشه ژرف و همچنین شجاعت مسئولان قم در استفاده از فرصت‌هاست.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com