کد خبر ۸۶۹۸۱ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۴

فعالیت هتل‌ها و تالارهای پذیرایی در قم تا اطلاع ثانوی ممنوع است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ابهام موجود درباره نحوه فعالیت هتل‌ها و تالارهای پذیرایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محمود سیجانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: به مدت سه ماه در راستای عدم تردد و حضور فعالان اقتصادی کلیه مجوزهای صنفی، معدنی، صنعتی و کارت بازرگانی به صورت خودکار و اتومات تمدید شده و با این مصوبه تا پایان خرداد نیازی به هیچ گونه مراجعه و تمدید مجوزها نبوده و معتبر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: در حوزه صنعت بیش از 90 درصد و در حوزه معدن بیش از 70 درصد نیازی به حضور همشهریان نبوده و صدور مجوزها به صورت غیرحضوری و الکترونیک انجام می‌شود.

وی به بازگشایی تدریجی صنوف پرخطر و متوسط اشاره کرد و گفت: آخرین بازگشایی این صنوف مربوط به بعد از عید سعید فطر بود که انجام شد، با توجه به دستورالعمل‌های حوزه بهداشت، این مشاغل و صنوف با ظرفیت50 درصد فعالیت خواهند کرد.

سیجانی ابراز کرد: الزام اصلی فعالیت صنوف پرخطر و با ریسک بالا این است که حتماً باید در سامانه ثبت‌نام کرده باشند که با تیم بازرسی مشترک حوزه بهداشت، سازمان صمت و اداره اصناف نظارت‌ها در حال انجام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ابهام موجود در خصوص نحوه فعالیت هتل‌ها و تالارهای پذیرایی  را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: برخی مسئولان اعلام می‌کنند که فعالیت این اماکن فعلاً ممنوع است که این دستورالعمل از سوی اتاق اصناف مبهم بوده و جای سؤال است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com