کد خبر ۸۷۱۵۹ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰
فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد؛

باید هزینه جرم در قم بالا رود

سردار میرفیضی گفت:مردم سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند و ما امروز در مسیر افزایش رضایتمندی جامعه حرکت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سردار میرفیضی، فرمانده نیروی انتظامی استان قم در جلسه با هیئت علمی دانشگاه‌های استان قم در سالن جلسات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم، بر موضوع هوشمند سازی امنیت در استان تاکید کرد.

او اعتمادسازی را در حوزه مشارکت و امنیت اجتماعی مهم دانست و افزود: اعتماد سبب مشارکت و مشارکت مقبولیت را به وجود می آورد.

سردار میرفیضی، مردم را سرمایه‌های اجتماعی پلیس دانست و تصریح کرد: امروز پلیس در مسیر افزایش رضایتمندی جامعه حرکت می‌کند.

او گفت: اقتدار نرم پلیس یعنی قدرت تعقل، یعنی موضوعات امنیتی را باید تبدیل به موضوعات اجتماعی کرده و با یک راهکار اجتماعی و استفاده حداکثری از ظرفیت مردم بتوانیم در این راه موفق شویم.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه پلیس پاسخگوی مطالبات مردم است بر اهمیت موضوع حجاب و عفاف تاکید کرد و افزود: قم استانی فرهنگی است، به دنبال این هستیم تا در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه بهترین تصمیم را در حوزه حجاب و عفاف بگیریم.

او با بیان اینکه پلیس قم باید در تراز این استان باشد، ادامه داد: باید هزینه جرم را در قم بالا ببریم، بنابراین هوشمند سازی حوزه استحفاظی کلانتری‌ها موضوعی بسیار با اهمیت است همچنین افزایش و سرعت خدمت رسانی پلیس مورد تاکید است.

سردار میرفیضی با تاکید بر آموزش همگانی در پیشگیری از سرقت، تصریح کرد: فردی که در نگهداری از خودرو و موتورسیکلت خود بی تفاوت است، چه کسی باید فرهنگ سازی کند تا شخص وسیله نقلیه خود را به تجهیزات و وسایل بازدارنده برای پیشگیری از سرقت مجهز کند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com