کد خبر ۸۸۰۹۱ انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۳
آیت الله سعیدی:

برخورد با مفاسد عبرت آموز باشد/ دلبسته‌های آمریکای نژادپرست رهاوردی برای کشور ندارند

امام‌جمعه قم در اولین نماز جمعه سال 1399 شهر قم گفت: اگر با فساد برخورد عبرت آموز و جدی صورت نگیرد، ریشه‌های فساد باقی خواهد ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز قم که بعد از حدود چهار ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به شهادت آیت الله بهشتی و هفته قوه قضائیه اظهار داشت: فساد در حوزه اقتصادی از جمله جرایمی است که متعلق به یک دولت و کشور خاص نیست و در کشورهای مختلف چنین فسادی وجود دارد.

وی تأکید کرد: باید با مفاسد برخورد ریشه‌ای شود و اگر برخورد عبرت آمیزی صورت نگیرد، ریشه‌های فساد باقی خواهد ماند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) افزود: باید ریشه‌های فساد شناسایی و خشکانده شود و با هر کسی در هر دستگاهی که خلاف مرتکب شده می‌بایست برخورد عبرت آمیز صورت گیرد.

وی عنوان داشت: مسئولیت‌های کشور باید به دست افراد متعهد و با ایمان سپرده شود و دلبستگی به آمریکا دستاوردی برای کشور نخواهد داشت.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: باید از ظرفیت مجلس شورای اسلامی برای مبارزه با فساد استفاده کرد و مجلس در این راستا باید اصلاحات ساختاری را در نظر بگیرد و از درگیری‌های جناحی بپرهیزد.

وی با بیان اینکه مجلس باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه قرار دهد بیان داشت: مجلس به دولت حرکت دهد و دولت را وادار نماید تا فعالیت‌های خود را در راستای خدمت به کشور افزایش دهد.

امام جمعه قم با تقدیر از تلاش‌های مسئولان بهداشت و درمان و همراهی‌های مردم در راستای مقابله با کرونا، بیان داشت: پس از بهبود نسبی شرایط در قم درب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران به روی زائران بازگشایی شد و امیدواریم مردم پروتکل‌های بهداشتی را همچنان رعایت کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
علی محمد نصیری معمولان ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۶

اجر سپاه قم،سردار شاهچراغی و سرهنگ داوودآبادی وسرهنگ بابایی با سیدالشهدا.
ازاین سیدجلیل القدر هم یک دنیا ممنون ومتشکریم.
ما لرها ارادت ویژهای به سادات داریم.این عزیزان درزمان سیل تاکنون ما را ازیاد نبرده اند

پاسخ