کد خبر ۸۸۱۵۷ انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۶
در یک ماهه گذشته انجام شد؛

پلمب ۷۰ واحد صنفی متخلف در قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از پلمب ۷۰ واحد صنفی متخلف در یک ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با هدف اجرای قوانین طرح فاصله گذاری اجتماعی و صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه، مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را اجرا و در این راستا تعداد هزار و ۳۶۲ واحد صنفی در استان بازدید شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان افزود: پلیس همواره تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب در جامعه، زمینه کسب و کار سالم را برای اصناف فراهم کند.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه هدف از ساماندهی اصناف رعایت قانون صنفی است و بازدید صنوف را رعایت قانون در بازار دانست، ادامه داد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این بازدیدها از تعداد هزار و ۳۶۲ واحد صنفی، تعداد ۷۰ واحد صنفی متخلف را پلمب و به تعداد ۱۹۳ واحد صنفی اخطار پلمب و به ۴۴۱ باب واحد صنفی تذکر دادند.

وی اضافه کرد: عدم رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی اتحادیه صنفی را علت عمده پلمب واحدهای متخلف اعلام کرده و صاحبان صنوف متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف و بازاریان موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com