کد خبر ۸۸۱۷۹ انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

افتتاح فاز دو بلوار کوه سفید همزمان با دهه کرامت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، مهرداد روحانی وزیری با اشاره به افتتاح فاز دو جاده کوه سفید در دهه کرامت، اظهار داشت: این پروژه ششم خردادماه ۹۷ عملیات اجرایی آن آغازشده و در پایان سال ۹۸ به اتمام رسیده که به علت شیوع ویروس کرونا در دهه کرامت افتتاح شد.

سرپرست شهرداری منطقه سه قم طول مسیر فاز دو بلوار کوه سفید را ۱۴۰۰ متر اعلام کرد و افزود: پروژه فاز دو بلوار کوه سفید با ۴۰ هزار متر زیرسازی آسفالت و ۲۸۰۰ متر جدول کانیو و اعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

روحانی وزیری جدول‌گذاری رفیوژ وسط بلوار را ۲۸۰۰ متر عنوان و بیان کرد: در این بلوار ۱۴۰۰ متر رنگ‌آمیزی جدول و باغچه سازی و کاشت نیز انجام‌شده است.

وی از اصلاح هندسی دوربرگردان انتهای بلوار نیز خبر داد و گفت: برای اتصال فاز دو به فاز سه این دوربرگردان نیازمند اصلاح هندسی داشت که خوشبختانه انجام‌شده است.

سرپرست شهرداری منطقه سه قم با ابراز تأسف از عدم اجرایی شدن روشنایی بلوار، خاطرنشان کرد: زیرساخت لازم برای اجرای روشنایی بلوار کوه سفید آماده بوده و شرکت برق استان باید اقدامات بعدی را انجام دهد تا جان همشهریان به خطر نیفتد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com