کد خبر ۸۸۳۸۸ انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

امثال خوئینی‌ها درصدد انتقام از نظام هستند

علیرضا زاکانی گفت: در این ۴۱ سال و حتی قبل از آن در اصل انقلاب به ما ثابت شده که چنین افرادی تمام تلاششان را در رنگ‌های مختلف همچون نامه موسوی خوئینی‌ها، انجام می‌دهند تا اصل اسلام و مکتب امام (ره) را تخریب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، علیرضا زاکانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره حواشی‌ که نامه موسوی خوئینی‌ها در جامعه ایجاد کرده است، اظهار داشت: اسلام، رهبری و مردم سه رکنی هستند که مزیت انحصاری انقلاب اسلامی است. از این رو این افراد با این ارکان مخالف هستند و اقداماتی انجام می‌دهند تا بتوانند انتقام خود را بگیرند.

وی ادامه داد: در این ۴۱ سال و حتی قبل از آن در اصل انقلاب به ما ثابت شده است که چنین افرادی هستند و تمام تلاششان را در رنگ‌های مختلف که اکنون یکی از ابعادش را در نامه موسوی خوئینی‌ها می‌توان مشاهده کرد انجام می دهند تا اصل اسلام و مکتب امام (ره) تخریب کنند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: از سویی خودشان را همراه افکار عمومی قرار می‌دهند و از سمت دیگر به سراغ مردم،  وحدت کلمه و انسجام جامعه که رهبری معظم انقلاب است، می‌روند و قصد تخریب جایگاه و شخص رهبری را دارند.

زاکانی با بیان اینکه اگر بخواهیم این موارد را تحلیل کنیم تحلیل آن‌ها در این دایره می‌گنجد، تصریح کرد: آن‌ها با یک تحلیل غلط درصدد بودند که به رکن اصلی وحدت و انسجام مردم صدمه وارد کنند تا با از بین بردن نخ تسبیح، وحدت مردم را متزلزل و متشدد سازند.

وی در پایان بیان داشت: این افراد یک زحمتی را برای ما ایجاد می‌کنند، ولی با چنین اقداماتی آبرویی که ندارند را بیشتر خواهند برد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com