کد خبر ۸۸۴۰۱ انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۸
مجمع استانی سازمان های مردم نهاد جوانان استان قم

امور جوانان به دست خودشان سپرده شود

دکتر حمیدرضا جلیلی رییس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان قم با تاکید بر این‌که امور جوانان باید به دست خودشان سپرده شود گفت: مدیران جوان در مسئولیت‌هایی که به آن‌ها سپرده‌شده عملکرد مناسبی از خود به ثبت رسانده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،دکتر حمیدرضا جلیلی  در این گفت و گو  افزود:تلاش،‌ پشتکار، انگیزه، کار شبانه‌روزی، ‌خلاقیت و ابتکار ازجمله ویژگی‌های جوانان است که با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌توان شاهد تحول در مدیریت اجرایی استان شد.

وی با اشاره به تشکیل مجمع مشورتی جوانان در این استان گفت: استفاده از ظرفیت جوانان نخبه، مستعد و پرتلاش در مدیریت قم اولویت و هدف‌گذاری این مجمع مشورتی است.

رییس مجمع سمن‌های قم گفت: باور به توانمندی‌های جوانان موجب ایجاد یک انقلاب در حوزه‌های مختلف می‌شود ضمن این‌که ورود جوانان در بخش‌های متنوع نیز باعث نشاط و نوآوری در آن بخش‌ها خواهد شد.

جلیلی با تأکید بر این‌که نیازها و اولویت‌های جوانان را خود جوانان بیشتر از هر کس دیگری می‌دانند اظهار داشت: شکل‌گیری مجمع مشورتی جوانان قم به ریاست استاندار و عضویت تمام مدیران دستگاه‌های کلیدی استان مرتبط با جوانان، بستری برای استفاده از ظرفیت جوانان را بیش‌ازپیش فراهم کرده است.

وی گفت: به‌منظور برنامه‌ریزی دقیق‌تر و استفاده از ظرفیت جوانان نخبه استان به‌منظور مشارکت در بهبود و رفع مشکل جوانان، ۱۲ کمیته زیرمجموعه این مجمع مشورتی در قم ایجادشده است که این کمیته‌ها طیف متنوعی از موضوع‌ها را شامل می‌شود.

رییس مجمع سمن‌های قم ادامه داد:  با ابلاغ دستورالعمل‌های تدوین‌شده این مجمع مشورتی به دستگاه‌های مختلف،‌ شرایط برای عضویت جوانان فعال، پویا و خوش‌فکر استان در کمیته‌های این مجمع متناسب با تخصص خود فراهم می‌شود.

جلیلی افزود: با تصویب و نهایی شدن این کمیته‌ها، هر دستگاه اجرایی استان عضو این مجمع موظف به معرفی سه نفر به‌عنوان مشاور آن دستگاه در حوزه جوانان هستند که یکی از آن‌ها باید به‌عنوان مشاور جوان معرفی شود که این کار ورود جوانان به عرصه اجرا و برنامه‌ریزی را فراهم می‌کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com