کد خبر ۸۸۴۸۷ انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۹

بصیرت باید در تمام امور نظامی کشور باشد

نماینده، ولی فقیه در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در سفر به قم با آیت الله علوی گرگانی و سعیدی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، نماینده، ولی فقیه در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در سفر به قم با آیت الله علوی گرگانی و سعیدی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آیت الله علوی گرگانی به افزایش بصیرت در بین کارکنان و مسئولان وزارت تاکید کرد و گفت: بصیرت باید در تمام امور نظامی کشور باشد.

او از مسئولان وزارت دفاع خواست علاوه بر نشان دادن قدرت نظامی کشور به دنیا باید اقتدار معنوی این مرز و بوم را هم به جهان معرفی کنند تا موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و عوامل نفوذی در داخل شود.

آیت الله سعیدی هم در این دیدار گفت: بازتاب قدرت نظامی ایران در دنیا و نمایش این قدرت نظامی بزرگترین دستاورد نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، عملکرد مدیران و مسئولان این وزارتخانه برای رفع مشکلات و فتنه‌ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: بهترین الگوی مدیریتی توجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است که موفقیت‌ها را درپی خواهد داشت.

دراین دیدار‌ها حجت الاسلام والمسلمین آقاجان پور نماینده، ولی فقیه در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، افزایش بصیرت افزایی کارکنان و خانواده آنها، نظارت بر رعایت موازین شرعی در قوانین و آیین نامه‌های وزارت دفاع را از مهمترین وظایف این نهاد دانست و گفت: نیرو‌های مسلح توانمندترین نیرو‌های دفاعی در این کشور محسوب می‌شوند که با افزایش بصیرت در حراست و دفاع از کشور درحال فعالیت هستند.

او اشاره‌ای برتوانمندی‌های نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع در تولید تسلیحات بازدارنده در مقابل تعرض‌های دشمن کرد و افزود: تولید هواپیمای جنگنده کوثر، سامانه پدافند هوایی باور ۳۷۳ برای شناسایی و نابودی هواپیما‌های دشمن و تولید ماهواره بر پیشرفته از جمله فعالیت‌های متخصصان وزارت دفاع در ماه‌های اخیر بوده است.

نماینده، ولی فقیه در وزارت دفاع ادامه داد: ظرفیت نیرو‌های مسلح و مجموع نظامی کشور در وضعیت عالی قرار دارد و این مجموعه نظامی در سطح بین المللی با پشتیبانی از نفت کش‌های ایران برای ورود به آب‌های ونزوئلا فعالیت موثر و چشمگیری داشته است.

او  توجه وزارت دفاع به معیشت مردم در دوران کرونا و تلاش متخصصان پزشکی در این وزارت برای تولید واکسن کرونا را از دیگر اقدامات این وزارتخانه برشمرد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com