کد خبر ۸۸۵۲۲ انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۸
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه ای استان قم؛

مسیر دسترسی ۲ روستا در محور قدیم سلفچگان ساوه مسدود شد

سلیمیان گفت:مسیر دسترسی ۲ روستا به دلیل عملیات احداث جاده سلفچگان - ساوه به مدت یکماه مسدود شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، اکبر سلیمیان، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه ای استان قم گفت:مسیر دسترسی ۲ روستا به دلیل عملیات احداث جاده سلفچگان - ساوه به مدت یکماه مسدود شد.

از ۸ صبح روز ۱۶ تیر راه روستا‌های جنداب و تاج خاتون که به محور قدیم سلفچگان ساوه منتهی می‌شود به دلیل عملیات عمرانی مسدود شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاد‌ای استان قم عنوان کرد: انسداد راه این ۲ روستا حداقل تا یک ماه آینده ادامه خواهد داشت و هم استانی‌ها باید به جای استفاده از مسیر‌های فرعی از مسیر اصلی قم، سلفچگان ساوه استفاده کنند.

سلیمیان در ادامه به عملیات عمرانی صورت گرفته در محور قدیم سلفچگان ساوه اشاره کرد و گفت: قرار داد جدید این طرح در دی ماه سال گذشته منعقد شده و تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاد‌ای استان قم با بیان این که تاکنون نزدیک به ۷ میلیارد تومان برای بهره برداری از این محور هزینه شده است،بیان کرد: برای افتتاح کامل این طرح ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا یک ماه آینده به طور کامل به بهره برداری می‌رسد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com