کد خبر ۸۸۵۲۷ انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۶
مسئول سازمان بسیج طلاب استان قم:

۹۰ گروه جهادی طلاب در استان قم فعالیت می‌کنند

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: تعداد گروه‌های جهادی طلاب استان قم از ۱۰ گروه به ۹۰ گروه افزایش‌ یافته که به‌دنبال ارتقای سطح کیفی فعالیت این گروها هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل امیرزاده در دیدار با مدیر و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مؤسسه مدینه‌الولایه با اشاره به فعالیت‌های جهادی و مخلصانه حدود یک‌هزار و ۸۰۰ نفر از طلاب و روحانیون بسیجی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر و در جریان رزمایش مواسات و همدلی مومنانه به همت گروه‌های جهادی طلاب، حدود ۵۰ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های محروم و کم بضاعت توزیع شد.

وی افزود: پس از شیوع کرونا، طلاب و روحانیون جهادی و بسیجی همچون بسیاری دیگر از دوره‌های زمانی، حقیقتاً در امر خدمت‌رسانی به مردم به خصوص محرومان و نیز کاهش آلام و سختی‌های ناشی از این ویروس منحوس در سطح جامعه درخشیدند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های بسیار عظیم این سازمان، فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، بهداشت و درمان و… است، گفت: به لطف الهی در طول یک‌سال اخیر، تعداد گروه‌های جهادی طلاب استان قم از ۱۰ گروه به ۹۰ گروه افزایش‌یافته و انشاالله به موازات توسعه کمی این گروه‌ه، به‌دنبال ارتقای سطح کیفی فعالیت آن‌ها نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد جمعیت کل طلاب و روحانیون کشور در قم مستقر هستند و این مساله می‌طلبد در زمینه حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های بسیج طلاب و روحانیون نیز عنایت ویژه‌ای به استان قم صورت بگیرد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com