کد خبر ۸۸۵۳۳ انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۹
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک قم:

تعدادی از دوربین های ترافیکی قم مشکل دارد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک قم از بروز مشکل در برخی از دوربین های ترافیکی این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، علی نیک در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۱۱۰ دوربین در سطح استان قم فعال است گفت: در حال اضافه کردن ۱۰۰ دستگاه دوربین جدید هستیم که با این تعداد دوربین تقریباً وضعیت قم از نظر تعداد دوربین ترافیکی مساعد می‌شود.

نیک در ادامه با اشاره به اینکه تعدادی از دوربین‌های کنترل سرعت استان مشکل دارد گفت: مشکلات این دوربین‌ها از پیمانکار پروژه بوده که برای حل و فصل آن وارد دعوای حقوقی شدیم و دادگاه در حال رسیدگی است.

وی تصریح کرد: از سال ۱۳۹۵ با این شرکت عقد پیمان شده و سپس دوربین و پایه دوربین‌ها نصب‌شده اما عملیاتی نشده و ما هنوز نمی‌توانیم از این دوربین‌ها بهره‌برداری کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک استان قم با اشاره به اینکه اختلاف نظرهایی بین ما و پیمانکار وجود دارد از ارجاع پرونده به دادگاه گفت و افزود: اگر مشکل حقوق حل شود ۱۱۰ دوربین کنترل سرعت قم آماده بهره‌برداری است و پیمانکار جدید هم بعد از اتمام پرونده ادامه پروژه را تکمیل می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت نصب دوربین کنترل سرعت در بلوار آیت‌الله بروجردی و الغدیر گفت: دوربین‌های طرح ترافیک و دوربین‌های خط ویژه که از نوع دوربین‌های کنترل سرعت است در این مسیرها آماده بهره‌برداری است.

نیک تصریح کرد: با بهره‌برداری از این دوربین‌ها و کنترل سرعت رانندگان تعداد فوتی‌ها و تصادفات کاهش پیدا می‌کند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com