کد خبر ۸۸۶۴۸ انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۲

دبیرخانه سومین جشنواره ملی احسان در قم آغاز به کار کرد

نشست آغاز به کار دبیرخانه سومین جشنواره احسان با حضور مدیرعامل و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، در این نشست، محمدرضا بهرامی با تاکید بر حمایت از این فعالیت فرهنگی در حوزه جوانان گفت: با بهره مندی از تجارب دو دوره قبل در دوره سوم این جشنواره منتظر رشد کمی و کیفی آثار هستیم.

در ادامه این نشست، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم به ارائه گزارش آماری و نحوه داوری در دو دوره قبل این جشنواره به میزبانی قم پرداخت.

محمد مصباحی با اشاره به اینکه سومین دوره جشنواره ملی احسان نیز با محوریت خاطرگویی در کرونا به میزبانی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار می‌شود، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در جهان، سومین دوره جشنواره با نام احسان در کرونا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه گروه هدف این جشنواره ملی، اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر است، گفت: این جشنواره با موضوع خاطره گویی ۱۱۲ ثانیه ای ویژه سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ طراحی شده است.

وی یادآور شد: تمام دانش آموزان ۷ تا ۱۸ سال حتی اگر عضو کانون دانش آموزی هلال احمر نباشند، می توانند خاطره ای از احسان و نیکوکاری و یا فعالیت بشردوستانه در ایام شیوع کرونا که در حق کسی انجام داده اند را تعریف کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com