کد خبر ۸۹۲۵۵ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۷
هیئت اسکیت استان قم

فعالیت های کانون ها وباشگاه های فعال آموزش اسکیت در استان قم ویژه بانوان

سارا پورشادمان دبیر بخش بانوان هیئت اسکیت استان قم از فعالیت های کانون ها وباشگاه های آموزش اسکیت در بخش بانوان ویژه تابستان 99 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سارا پورشادمان دبیر بخش بانوان هیئت اسکیت استان قم طی این گفت وگو به  فعالیت های کانون ها وباشگاه های آموزش اسکیت قم  در بخش بانوان پرداخت.

او افزود:با توجه به شیوع کرونا برنامه اوقات فراغت تابستان ۹۹ با محدودیت در تعداد هنرآموزان در هر سانس سالن ها و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال انجام است .بانوان مربی قم در سالن های مختلف در کلیه نقاط استان مشغول به کار می باشند که بخشی از آن به شرح ذیل می باشد: منطقه بنیاد در سالن های ایثار با مربیگری خانم ها امیری ، ابراهیمی و سالن منتظری با مربی گری خانم پورشادمان ، منطقه زنبیل آباد سالن‌های 2000 نفری حیدریان و سالن انقلاب با مربیگری خانم خداجویان و مدرسه هدایت با مربیگری خانم صفری ، منطقه مدرس سالن ورزشی هاجر با مربیگری خانم ها  پورشادمان و بداقی ، منطقه پردیسان سالن ورزشی بهجت با مربیگری خانم صفری و سالن ورزشی نارنج با مربیگری خانم ها پورشادمان و بابائیان ، منطقه آزادگان سالن ورزشی طاهریان با مربیگری خانم ها پورشادمان و لک زایی و منطقه امام سالن ورزشی امام خمینی(ره)با مربیگری خانم درگاهی.

پورشادمان افزود:که حدود 20 کارورز مربی گری نیز تحت نظارت وارزیابی بخش بانوان هیئت اسکیت استان در اماکن مذکور مشغول به فعالیت می باشند که بعد از اتمام دوره کارورزی می توانند به صورت مستقل اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی نمایند.

دبیر بخش بانوان در پایان گفت:علاقه مندان به شرکت در کلاس های آموزشی اسکیت می توانند از طریق فضای مجازی تلگرام  :  skateqom2018@ واینستا گرام :   skate.qom    با اماکن مربوطه ارتباط بگیرند واخبار مرتبط با اسکیت استان قم را  رصد نمایند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com