کد خبر ۸۹۳۲۰ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۴
هیئت اسکیت استان قم

فعالیت های کانون ها وباشگاه های فعال آموزش اسکیت در استان قم ویژه آقایان

علی خداجویان سرپرست روابط عمومی هیئت اسکیت استان قم از فعالیت های کانون ها وباشگاه های آموزش اسکیت در بخش آقایان ویژه تابستان 99 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، علی خداجویان طی این گفت وگو به فعالیت های کانون ها و باشگاه های قم در بخش آقایان پرداخته است و اسامی باشگاه های فعال ومربیان فعال هییت اسکیت استان قم را نام می برد.

او افزود: با توجه به شیوع کرونا برنامه اوقات فراغت تابستان ۹۹ با محدودیت در تعداد هنرآموزان در هر سانس و سالن ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در حال انجام است  که آز آن ها می توان  باشگاه انقلاب استان قم با حضور مربیان، سید حسین حسینی ،علی مالکی،علی خداجویان و در بخش کمک مربی آقایان صالح رحیمی و محسن صادقی نام برد.

در سالن سرافرازان  آکادمی اسکیت پرشین که  آقای مجید نوش آبادی به عنوان مربی این آکادمی به فعالیت می پردازد، سالن 2000نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان استان قم نیز با حضورآقایان علی مالکی و علی خداجویان به عنوان مربی فعال می باشد.

درسالن های  امام خمینی (ره)،سالن هاجرو سالن نارنج  پردیسان نیز بعد از تکمیل ثبت نام، توسط مربیان هیئت اسکیت استان قم فعال می گردد.

وی گفت: در باشگاه های انقلاب وآکادمی اسکیت پرشین علاوه بر آموزش اسکیت پایه ،آموزش تخصصی اینلاین هاکی نیز صورت می پذیرد.

خداجویان افزود:که حدود 7 کارورز مربی گری نیز تحت نظارت وارزیابی بخش آقایان هیئت اسکیت استان در اماکن مذکور مشغول به فعالیت می باشند که بعد از اتمام دوره کارورزی می توانند به صورت مستقل اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی نمایند.

سرپرست روابط عمومی در پایان گفت:علاقه مندان به شرکت در کلاس های آموزشی اسکیت می توانند از طریق فضای مجازی تلگرام  :  skateqom2018@ واینستا گرام :   skate.qom    با اماکن مربوطه ارتباط بگیرند واخبار مرتبط با اسکیت استان قم را  رصد نمایند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com