کد خبر ۸۹۴۱۱ انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۷

کمبود فضاهای ورزشی بانوان جدی گرفته شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور عصر امروز در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سالن جلسات کرامت استانداری، با اشاره به شرایط بانوان استان قم، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که بانوان قم با آن به دلایل متعدد ازجمله شرایط آب و هوایی و فرهنگی رو به رو هستند چاقی است.

وی با اشاره به آمار پایین سرانه ورزشی استان قم، از مسئولان خواست تا کمبود فضاهای ویژه بانوان در بخش ورزش را جدی‌تر بگیرند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه عقل اقتضا می‌کند که بین نیازها و خواسته‌های نامحدود و منابع محدود اهم و مهم کرده و بهترین اقدامات را داشته باشیم تصریح کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی در استان قم، فضاهای ورزشی روباز جواب نمی‌دهد و عمدتاً نیاز به فضاهای سرپوشیده داریم که با همت مسئولان این نیازها باید تأمین شود.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین و واقفین در این زمینه خاطرنشان کرد: واقفین می توانند در امر ورزش کمک های شایانی داشته باشند.

وی با اشاره به استعدادهای ورزشی قم گفت: شناخته شدن استعدادهای ورزشی جزئی از بدنه ورزش عمومی بوده و باید از ظرفیت استان و کشور برای بهبود ورزش استان بهترین استفاده‌ها را کرد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com