کد خبر ۸۹۷۲۴ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۱

160 نفر از خبرنگاران استان قم عضو سازمان بسیج رسانه هستند

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم گفت: 300 نفر از فعالان رسانه‌ای عضو بسیج رسانه استان هستند که از این تعداد 160 نفر از خبرنگاران عضو سازمان بسیج رسانه قم هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مهدی تاجیک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که سبب شد برنامه‌های امسال هفته خبرنگار نسبت به سال گذشته متفاوت شود اتفاقاتی است که در طول یک سال اخیر در جامعه فرهنگی و رسانه‌ای استان روی داد و خبرنگاران در این اتفاقات نقش‌آفرینی بیشتری داشتند.

وی افزود: موضوع نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه بود که خبرنگاران نقش بسیار مؤثری در شور و شوق، تبیین و روشنگری و انتخاب صحیح انجام دادند و موضوعی دیگری که خبرنگاران نقش داشتند بحران کرونا بود که در زمینهٔ اطلاع‌رسانی و کمک و تبیین مسائل نقش ویژه‌ای ایفا کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم بیان کرد: پس‌ از این که مقام معظم رهبری بر رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه تأکید کردند و از همه آحاد ملت برای حضور دعوت کردند خبرنگاران در این زمینه نقش‌آفرینی کردند و در کنار اقشار مختلف مردم در زمینهٔ کنترل بحران و کمک مؤمنانه و همدلی  در خط مقدم بودند که باید از زحمات این قشر زحمت‌کش تقدیر کنیم.

تاجیک ادامه داد: پویش ملی خاطره نگار توسط بسیج رسانه استان برگزار می‌شود که این پویش به مشکلات مردم و همدلی در بحران‌ها و اقتدار ملی و خاطرات تلخ و شیرینی خبرنگاران در عرصه‌های همدلی و کمک مؤمنانه و کنترل بحران کرونا نگاه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به برگزاری  پویش همدلی و مشارکت میان اصحاب رسانه افزود: در این زمینه شماره‌ حسابی دریافت می‌شود و از اصحاب رسانه و عرصه  هنر دعوت می‌شود در این پویش شرکت کنند، اولویت توزیع این کمک‌ها اصحاب هنر و رسانه‌ای است که از ویروس کرونا آسیب دیدند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم خاطرنشان کرد: 300 نفر از فعالان رسانه‌ای عضو بسیج رسانه استان هستند که از این تعداد 160 نفر از خبرنگاران عضو سازمان بسیج رسانه قم هستند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com