کد خبر ۹۱۲۳۳ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۵
مدیر منطقه هشت شهرداری قم عنوان کرد؛

بلوار امامت پردیسان قم به زودی تکمیل می شود

رمضانی گفت: پروژه رینگ ترافیکی پردیسان با هدف کاهش ترافیک شوارع داخلی و همچنین امکان دسترسی آسان و کاهش زمان سفر‌های درون شهری اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رمضانی مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به اهمیت تکمیل رینگ ترافیکی پردیسان،گفت:این پروژه با هدف کاهش ترافیک شوارع داخلی و همچنین امکان دسترسی آسان و کاهش زمان سفر‌های درون شهری اجرا می‌شود.

رمضانی ادامه داد: احداث پروژه فوق شامل عملیات خاکبرداری، جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت، نصب علائم ترافیکی و خط کشی و همچنین کاشت نهال است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم در ادامه با بیان اینکه فاز‌های یک و دو این پروژه تکمیل شده،عنوان کرد: فاز سوم این پروژه حدفاصل بلوار شهروند تا بلوار امام علی (ع) به طول ۱۵۰۰متر و عرض ۲۰متر در حال اجرا است که هم اکنون ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رمضانی در ادامه با اشاره به هزینه‌های اجرای این پروژه، گفت: برآورد‌های اولیه برای اجرای این پروژه ۲۰میلیارد ریال است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم یادآورشد: یکی از خطرناک‌ترین نقاط پردیسان ورودی بلوار مرجعیت به این منطقه است که در سال‌های اخیر یک لاین خیابان بسته و سمت دیگر دو طرفه بود که موجب تصادفات می‌شد که با اجرای این طرح و تکمیل رینگ ترافیکی پردیسان این معضل حل خواهد شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com