کد خبر ۹۱۴۸۷ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۴

استاندار قم برای راه‌اندازی راه دسترسی نمایشگاه بین‌المللی ضرب‌الاجل تعیین کرد

استاندار قم گفت: تا دهه فجر به راهداری و دیگر عوامل دخیل در پیگیری راه دسترسی نمایشگاه زمان می‌دهیم تا مشکل این راه را بررسی و این نمایشگاه به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی تصادفات استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم کاهش حجم تصادفات، به هرکدام از دستگاه‌های مربوطه ضرب الاجلی فوری داد تا مانند یک اضلاع مثلث در کنار هم و با انسجام با برگزاری جلساتی با پیگیری معاونت امور عمرانی استانداری به دستاوردهای مطلوبی دست‌یافته و برای رسیدن به عوامل کاهش تصادفات استان همکاری کنند.

وی با بیان اینکه هرچند جلسات این شورا هر شش ماه یک‌بار برگزار خواهد شد اما این به این معنی نباید باشد که از جلسات کارگروه‌های مرتبط به تصادفات غافل شویم، ابراز کرد: باید تا قبل از شش ماه دوم سال خروجی و دستاورد مهمی از جلسات کارگروه‌های مرتبط به امر ترافیک و تصادفات استان با پیگیری معاونت امور عمرانی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همه این دستگاه‌هایی که در این جلسه حضور دارند و مرتبط به امر تصادف هستند مانند اضلاع یک مثلث با همکاری و تعامل پیگیر عوامل دخیل در رشد و افزایش تصادفات باشند و پیشران و مبنای اصلی تصمیم‌گیری و مصوبات هم ستاد فرماندهی نیروی انتظامی است.

به گفته استاندار قم، باید در یک پروسه زمانی کوتاه که معاونت عمرانی پیگیر جلسات آن خواهد بود خروجی مطلوب و یکپارچه‌ای از دل این جلسات بیرون آید، هم‌چنین باید پیگیری نصب دوربین‌های هوشمند در سطح شهر و محورهای استان هم باشیم و در اولویت کاری باشد.

وی عنوان کرد: باید به سمت کاهش تصادفات قدم برداریم دستگاه‌های درگیر این امر با بهره‌گیری از ظرفیت معاونت سیاسی و اجتماعی و سند تحول فرهنگی و اجتماعی که از کاهش تصادفات هم مواردی ذکر شده گزارش‌های مطلوبی خارج شود و به کاهش تصادفات کمک کند.

سرمست افزود: تا دهه فجر هم به راهداری و دیگر عوامل دخیل در پیگیری راه دسترسی نمایشگاه زمان می‌دهم تا مشکل این راه را بررسی و این نمایشگاه به بهره‌برداری برسد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com