کد خبر ۹۱۵۵۱ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۴
رئیس نظام پزشکی قم:

روزانه یک پزشک یا پرستار قمی به کرونا مبتلا می‌شود

دکتر «حسن عادلی» رییس سازمان نظام پزشکی قم با اشاره به آمار بالای شیوع بیماری کرونا در قم گفت: روزانه حداقل یک پزشک یا پرستار در قم به کرونا مبتلا می شود و تعدادی از پزشکان قمی به دلیل ابتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌ها و یا منازل خود بستری هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، دکتر «حسن عادلی» رییس سازمان نظام پزشکی قم در جلسه هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی قم گفت: در حال حاضر با توجه به بحران کووید ۱۹ شاهد خدمات رسانی گسترده جامعه سلامت هستیم.

عادلی با بیان اینکه روزانه حداقل یک تَن از جامعه پزشکی و پرستاری در قم درگیر ویروس کرونا شده و از چرخه خدمت جدا می‌شود افزود: تعدادی از پزشکان قمی به دلیل ابتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌ها و یا منازل خود بستری هستند.

 رییس سازمان نظام پزشکی قم تصریح کرد: در کنار بیمارستان‌ها بار سنگینی از خدمات بر دوش پزشکان در مطب‌ها است که جا دارد از این افراد که با مشارکت و همدلی خدمات رسانی می‌کنند، قدردانی کنیم.

عادلی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جامعه پزشکی و سلامت استان نقش بسزایی در هشت سال جنگ تحمیلی داشتند و حتی در آن دوران به شهادت رسیدند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com