کد خبر ۹۱۵۶۲ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۷
در شرایط قرمز کرونایی؛

بستری های کرونا در قم رو به افزایش است!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با اضافه شدن بیمارستان امام رضا(ع) به بیمارستان‌های فرقانی، کامکار و شهید بهشتی، از امروز این ۴ بیمارستان به بیماران مبتلا به کرونا خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محمدرضا قدیر صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حجم گسترده بیماران بستری در بیمارستان‌ها به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا و همچنین افزایش مراجعات افراد مشکوک به کرونا به مراکز درمانی قم، گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم، مقرر شد از صبح امروز سه شنبه اول مهرماه بیماران کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) قم نیز پذیرش شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه ضمن قدردانی از همکاری مسئولان تأمین اجتماعی با دانشگاه علوم پزشکی، گفت: بخشی از بیمارستان امام رضا (ع) در اختیار بیماران مبتلا به ویروس کرونا قرار گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه سه بیمارستان پیش از این بیماران مبتلا به کرونا در استان را پذیرش می‌کرد، خاطر نشان کرد: با اضافه شدن بیمارستان امام رضا به بیمارستان‌های فرقانی، کامکار و شهید بهشتی، از امروز این ۴ بیمارستان به بیماران مبتلا به کرونا خدمات ارائه می‌کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com