کد خبر ۹۲۲۴۷ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۴
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد؛

بازداشت ۲ تن از مخلان سلامت شهروندان قم

سرهنگ حاجی زاده گفت: ۲ تن در قم که با تحریک شهروندان اقدام به تجمع و عزاداری بدون رعایت موارد بهداشتی کرده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، «سرهنگ حاجی‌زاده» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم برابر خبر واصله ۲نفر که با تحریک نمودن شهروندان برای تجمع و برگزار‌ی عزاداری بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی، قصد به خطر انداختن سلامت عمومی شهروندان را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود:این‌طور که مطلع شدیم قبلاً افراد مذکور به دستور العمل‌های بهداشتی بی‌توجهی کرده بودند و بار‌ها از سوی مراجع ذی‌صلاح به آنان تذکرات لازم داده شده بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد: هرگونه تجمع و راهپیمایی برخلاف دستورالعمل های بهداشتی و سلامت همشهریان است و قطعا با برگزارکنندگان برخورد لازم به عمل می‌آید.

حاجی زاده با بیان این که امروز در قم هیچ گونه تجمع یا راهپیمایی برگزار نمی‌شود،تاکید کرد: تقاضا می‌کنیم برای پایان دادن به زنجیره کرونا شهروندان  با مصوبه ستاد پیشگیری از بحران قم همکاری  و از حضور در راهپمایی و تجمع در اربعین حسبنی اجتناب کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم ضمن قدردانی از عزاداران حسینی برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت:حفظ و صیانت از سلامتی مردم از الویت های پلیس قم است.

گفتنی است : محدودیت‌های کرونایی که به مدت یک هفته در قم اجرا شده بود باتوجه به تداوم وضعیت قرمز یک هفته دیگر تمدید شده است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com