کد خبر ۹۲۷۵۵ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۶

اختصاص ۱۸ میلیارد ریال به منظور تملک فاز سه بلوار شهید روحانی

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اجرای تملک پروژه فاز سه بلوار شهید روحانی به عنوان یکی از بخش های محور فردوسی، از اختصاص ۱۸ میلیارد ریال به تملک این پروژه در بودجه سال جاری خبرداد.

،به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، احمد ترکمن احمد ترکمن در گفت‌وگو با شهرنیوز با اشاره به اجرای عملیات عمرانی فاز سه بلوار شهید روحانی اظهار کرد: این پروژه در امتداد بلوار فعلی روحانی قرار گرفته و شامل حدفاصل خیابان شهید حسین نژاد تا کمربندی امام علی(ع) می‌شود.

مدیرمنطقه یک شهرداری قم طول پروژه را هزار و 150 متر عنوان کرد و افزود: اجرای پروژه در مرحله تملک قرار دارد، از بین ۸ واحد تجاری معارض پروژه ۷ واحد خریداری شده و آخرین مورد هم در مرحله کارشناسی قرار داد.

وی به اجرای پروژه به صورت مرحله به مرحله اشاره کرد و گفت: در نهایت بلوار روحانی به کمربندی امام علی(ع) متصل خواهد شد.

ترکمن به اختصاص ۱۸ میلیارد ریال به منظور تملک فاز سه بلوار شهید روحانی اشاره و تاکید کرد: نقشه های اجرای عملیات عمرانی طرح آماده شده است و توافق نامه باید مراحل قانونی خودش را طی کند.

مدیرمنطقه یک شهرداری قم ادامه داد: در تملک واحدهای معارض فاز یک پروژه، یک ملک و یک پست برق باقی مانده که هنوز تملک نشده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فاز سه بلوار شهید روحانی بخشی از محور فردوسی خواهد بود، افزود: محور فردوسی ۶ منطقه شهری را به هم مرتبط می‌کند و از این نظر احداث فاز سه بلوار شهید روحانی یک تکه از پازل یکی از محورهای اصلی شهر خواهد بود و می‌تواند در بازگشایی ترافیکی اثرگذار باشد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com