کد خبر ۹۲۸۸۶ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۸
بعد از ظهر امروز؛

نشست تخصصی «ارزیابی وضعیت فرهنگی حوزه علمیه و شهر قم از نگاه رهبر معظم انقلاب» برگزار شد

نشست تخصصی «ارزیابی وضعیت فرهنگی حوزه علمیه و شهر قم از نگاه رهبر معظم انقلاب»، با حضور «حجت الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، نشست تخصصی «ارزیابی وضعیت فرهنگی حوزه علمیه و شهر قم از نگاه رهبر معظم انقلاب»، با حضور «حجت الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، بعد از ظهر امروز _ سوم آبان 1399 _ در دفتر پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین عزت زمانی، ضمن تشریح دیدگاههای رهبر انقلاب در خصوص وضعیت فرهنگی قم اظهار داشت: به طور کلی نسبت به قم و حوزه‌های علمیه، از آن چیزی که آقا و امام، اساسا توقع دارند؛ فرسنگ‌ها عقبیم و این ضعف اساسی و کلیدی را می‌بایست بدون تعارف و اغراق پذیرفت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به این‌که «قم» در برهه‌هایی از تاریخ پایگاه علم و اجتهاد بوده و در بزنگاههای تاریخی، از جمله پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کرده است؛ افزود: به فرموده حضرت آقا، دست‌های خائنی وجود دارد که نمی‌خواهد قم مرکز انقلاب باشد و دشمان، تمام تلاش خود را برای این‌که قم از این مرکزیت خارج کنند؛ به کار گرفته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین عزت زمانی همچنین تصریح کرد: جریان روحانیت باید بداند دائما در حال آزمایش الهی نسبت به انقلاب اسلامی است و تمام روحانیت با تمام وجودشان برای اقامه کلمه حق و استحکام پایه‌های نظام اسلامی که اساسا استحکام حرکت دین و به یک معنا استحکام حرکت اجتماعی مردم و آزادی خواهان عالم است به کار گیرند.

فیلم و متن اظهارات مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم در این جلسه در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com