کد خبر ۹۳۰۴۴ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۶
شهردار منطقه چهار قم مطرح کرد؛

بوستان شهید زین‌الدین قم در یک قدمی افتتاح

شهردار منطقه چهار قم گفت:در حال حاضر فضای سبز بوستان شهید زین‌الدین قم در مرحله کاشت و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم ،شهردار منطقه چهار قم با اشاره به مراحل پایانی ساخت بوستان شهید زین‌الدین قم اظهار کرد:این بوستان توانسته بخشی از نیاز شهرک شهید زین‌الدین در حیطه فضای سبز را رفع کند و با افتتاح این بوستان، ۳۰ هزار مترمربع فضای سبز و تفریحی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

او فضای سبز این بوستان را ۱۵ هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: سنگ‌فرش انجام‌شده در بوستان شهید زین‌الدین ۸ هزار مترمربع است که با توجه به توپوگرافی این بوستان کاری ارزشمند محسوب می‌شود.

شهردار منطقه چهار قم با اشاره به این که فضای سبز این بوستان در مرحله کاشت و آماده بهره‌برداری است، ادامه داد: پله و آب‌نمای بوستان یک هزار و ۵۰۰ متر  و بیش از ۳ هزار مترمربع در آن  فلاورباکس به‌کار رفته و زمین‌بازی آن به مساحت یک هزار و ۷۵۰ متر  است.

او اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای را در جهت مدیریت منابع آب موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: در بوستان شهید زین‌الدین سیستم آبیاری تحت‌فشار اجراشده و دیواره سبز آن‌یکی از طراحی‌های منحصربه‌فرد در این بوستان است.

اصفهانیان مقدم، اعتبار هزینه شده در این بوستان را عددی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: افتتاح بوستان شهید زین‌الدین در بهبود شرایط اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان با طراحی زمین‌بازی تأثیر بسیاری دارد.

شهردار منطقه چهار قم افتتاح پروژه‌های تفریحی و فضای سبز را گامی به سوی کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست که در نهایت قم را به شهری سالم و امن از نظر زیست اجتماعی تبدیل می‌کند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com