کد خبر ۹۳۰۷۲ انتشار : ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۲

مانور ساعت صفر در قم برگزار شد +تصاویر

مانور ساعت صفر با حضور آتش‌نشانان جوان و تازه نفس سازمان آتش‌نشانی و مدیریت بحران شهرداری قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، علی اکبر رحیمی، مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم اظهار کرد:همزمان با هفته پدافند غیر عامل ،مانور ساعت صفر نیرو‌های امدادی و خدماتی شهرداری قم در منطقه جمکران در ساعت ۲ بامداد روز پنجشنبه برگزار شد.

وی افزود: بر اساس سناریو طراحی شده این مانور با همکاری نیرو‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم صورت گرفت تا ظرفیت این نیرو‌ها سنجیده شود.رحیمی با اشاره به هدف این مانور در ارتقای سطح توانمندی نیرو‌های امدادی و خدماتی شهرداری قم، اضافه کرد: کار در این مانور به خوبی پیش رفت، اما نقاط ضعفی هم داشتیم که در مانور‌های آینده باید پوشش داده شود.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به برگزاری یک مانور نجات از ارتفاع در هفته پدافند غیر عامل در قم، ادامه داد: این سومین مانور در طول سال 99 است و سعی می‌کنیم حداقل سه مانور دیگر تا پایان سال داشته باشیم.

کریمی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم هم در حاشیه این مانور، گفت: در این مانور ۱۲ خودروی عملیاتی سازمان آتش‌نشانی، خودروی برج نور و خودرو‌های آتش نشان حضور داشتند. او با اشاره به شرکت بیش از ۸۰ آتش‌نشان در این مانور، اظهار کرد: ۴۷ نیروی تازه نفش آتش نشان در این شب درگیر شدند تا آمادگی بیشتری برای عملیات‌های واقعی به دست بیاورند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com